ervaringen vroeg testen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Ik heb ca dindag mijn nod.
Ik brand van nieuwsgierigheid...
Maar aangezien de testen niet goedkoop zijn en ik geen valse hoop wil krijgen wil ik eigenlijk niet eerder testen.
Wat zijn jullie ervaring met eerder testen dan je nod...
Bedankt!

Niet doen! is makkelijke gezegd dan gedaan. het heeft mij ook veel geld gekost en teleurstellingen. hoe moeilijk het ook is probeer te wachten!
liefs

:) ik deed het altijd wel.Via het internet zo'n setje gekocht met drie zwangerschapstesten voor iets van 8 euro.

Kon vaak al een heel licht tweede streepje zien wanneer het raak was. Alleen de pest is dat het ook nog mis kan gaan omdat het dan wel heeeel pril is.

Of als je te vroeg test, je nog niks kon zien.

ik koop altijd 2 testen bij de dirx drogist voor 12 euro
maar ik tetst meestal pas na dat ik ongi moest worden heb het de laatste het rond mijn ongi gedaan en ja dan was ik bezeggeld met een domper en toch een dag later mijn ongi
ik heb nu zo iets van wacht liever 2 weken na mijn ongi dan weer een terleurstelling tegemoet te gaan

ik heb hier zo,n vroegtest liggen die zou 4 dagen voor je nod aan moeten kunnen tonen of je zwanger bent.maar wachten is altijd beter. maar ik ben ook zo,n ongeduldige kip.hihi succes
groetjes esther

mocht je de wilskracht hebben om te wachten zou ik dat zeker aanraden. de kans dat de test (nog) negatief is, is nog best groot. en er bestaat ook nog een klein kansje dat je wel zwanger bent maar dat het nog afgestoten wordt. dan is de teleurstelling nog groter.
als je echt zwanger bent en het zit goed, zit het over een week ook nog goed
succes met wachten em zal voor je duimen

Ik heb net nog een keer goed gerekend en volgens mij is mijn nod morgen (maandag)
Ik kon het niet laten en toch getest...
En idd... een negatief uitslag...
Ik denk niet dat ik zwanger ben... anders was er al vast wel een vaag streepje te zien geweest...
Ik ben namelijk altijd stipt met mijn ongesteldheid.

Bedankt voor jullie reacties!

ja dat ken ik
dit heb ik vorige maand gehad
ik was 2 dagen over tijd mijn man was ook degene die tegen mij zei
di is niks voor jou 2 dagen te laat zijn
maar ik was het wel en precies toen ik de test deed ja hoor rood
nou echt balen en ik was zelfs bijna aan het huilen zo erg dat ik het vond
kus kus

Terug
Bovenaan