Ervaringen vroege zwangerschapstesten bijv. Clearblue

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hallo lieve dames,</span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">ik ben nieuw hier en heb Een vraagje. Wie van jullie heeft ervaring met de early testen van action of clearblue. Klopten die van jullie? </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik moet nog tot woensdag wachten tot mijn NOD. Maar wil graag een vroege test doen alleen weet ik niet welke heb veel van clearblue gelezen dat ze goed werken. Ga het dan vanavond nog halen als jullie het aanbevelen.  </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Groetjes♥️</span></p>
 
Hey! Ik heb eerst getest met action early in de ochtend: positief, toen normaal van action: positief, en de volgende ochtend met clearblue: positief... Dus wat mij betreft allemaal prima! Ik denk dat het meer een mentaal dingetje is dat ik met clearblue wilde testen nog omdat dat een duur en bekend merk is.. zegt dus helemaal niks hahaSucces! Overigens, ik heb wel getest vanaf dag 2NOD, meer omdat ik zo iets had van, volgens mij moest ik nu ongeveer ongesteld worden hahah. Dus ik weet niet goed hoe het zit als je een halve week voor je NOD test.. 
 
Ik teste bij de eerste zwangerschap een aantal dagen voor nod positief met kruidvat 2v5 en action. De tweede zwangerschap teste ik pas een dag na nod licht positief met action maar die zwangerschap liep helaas niet goed af. Zelf heb ik nu de vroege sensitest thuis liggen. Niet duur en schijnt ook erg gevoelig te zijn.. 
 
Ik heb geen goede ervaring met Action early. Ik testte twee dagen voor mijn NOD wel positief met de Kruidvat 2 voor 5 en toen nog negatief met Action early. Nu 17 weken :) succes met testen, zou een mooi kerstcadeau zijn!
 
Ik heb geen goede ervaring met Action early. Ik testte twee dagen voor mijn NOD wel positief met de Kruidvat 2 voor 5 en toen nog negatief met Action early. Nu 17 weken :) succes met testen, zou een mooi kerstcadeau zijn!
 
Ik gebruikte de extra vroege testen van Sensitest en daar ben ik over tevreden. 2x 3-4 dagen voor NOD positief getest. Ze zijn ook goed betaalbaar.
 
Ik had 4 dagen voor mijn nod een positieve test van de action (early test). Achteraf gezien zou ik nooit meer zo vroeg testen... Ik vind die eerste 12 weken zo spannend (is 2x eerder mis gegaan) en nu kwamen daar nog 4 dagen extra bij!!
 
Terug
Bovenaan