Ervaringen waakinfuus?

Hoi!

Ik heb tijdens mijn vorige bevalling een fluxus gehad, ik ben toen 2.8 liter bloed verloren en ben na de tijd nog behoorlijk wat bloedstolsels met het nodige bloed tegen gekomen. Daar heb ik wel een gigantische na klap van gehad met een erg lang herstel..

Om dit te voorkomen krijg ik bij onze volgende bevalling een waakinfuus.. en toch blijf ik bang dat het weer gebeurd.. Hmmmzz, iemand ervaringen die me gerust kunnen stellen?


Liefs
 
Hoi! Ik heb weliswaar geen ervaring, wil je alleen sterkte wensen.Kan me je angst wel voorstellen, maar denk maar zo: elke bevalling is anders.En als ze het onder kontrolle houden, zal t vast en zeker goed gaan dit keer!!! Liefs Gerrie
 
Een waakinfuus is niks meer en niks minder dan een opening tot je ader die open gehouden wordt door een infuus. Simpelweg gezegd dus een infuusnaald met een infuuslijn en daaraan vast een infuuszak eraan - een infuus dus- (zonder medicatie) die ervoor zorgt dat ze je direct iets kunnen toedienen in geval van nood. (ben verpleegkundige, vandaar)
 
Terug
Bovenaan