Ervaringen? Warme Tintelingen in mn lijf

Dag Dames,

Een vreemde vraag die ik toch ga stellen, want, wie weet heeft iemand dit ooit eens ervaren?

Ik zit nu 6 dagen voor mn nod. God, ik lijk wel gek maargoed daar kom het: Ik heb door heel mn lijf een soort tintelingen, warm, niet perse onaangenaam. Niet over mn huid, maar in mn lijf, ze trekken helemaal door tot mn kruin, het komt met vlagen maar blijft best lang hangen. Ook heb ik al 3 dagen een rommelende baarmoeder. Dit heb ik eigenlijk nooit op dit tijdstip van mn cyclus. Wij proberen het nu 2.5 jaar en ik ben zeker niet meer zo'n fantast als in het begin, als het zo lang duurt neemt (bij mij) de focus op elk klein pijntje en dingetje af. Ik bedoel, in het begin was ik er bij elk pijntje van overtuigd dat het gelukt was, dat is al lang niet meer zo geweest. Ik heb nu echt het gevoel dat het gelukt is, iets dat ik niet eerder zo gehad heb, hoe gek dat ook klinkt. Een beetje nieuwe hoop doet me momenteel wel goed, al zou het maar voor 6 dagen zijn.

Is er iemand die dit gekke gevoel herkent? En zo ja; enig idee waar het vandaan kwam?
Groetjes!

 
Ik weet niet hoe oud je bent? Ik weet ook niet of het misschien toch een zwangerschapssymptoom is? Maar je omschrijft geloof ik een opvlieger.
Sorry, hoop dat ik het mis heb.
 
Terug
Bovenaan