Ervaringen zalf om berg te verwijderen

<p>Goedenavond allemaal,</p><p>Net heb ik mijn dochter haar laatste flesje gegeven en ze ligt heerlijk te slapen. Ze is bijna 6 maanden oud en had toen ze 2 maanden oud was, wat last van berg. Dit hebben we uiteindelijk grotendeels weg gehaald doormiddel van insmeren met babyolie, laten intrekken en met de zijkant van een  kartonnen kaartje voorzichtig eraf gehaald. <br />Sinds een aantal weken heeft ze weer wat meer last van berg. Gisteravond weer hetzelfde gedaan, maar het is nu minder effectief en ik vind haar hoofdje een beetje muf ruiken nu. De geur zit echt alleen op de plek waar berg zit. Eerst dacht ik dat het kwam, doordat ik de olie eruit gewassen heb met babyshampoo. Maar kan me niet voorstellen dat ik dat na 24 uur nog steeds kan ruiken. Vanmiddag heb ik haar hoofdje nogmaals gewassen, maar de geur blijft aanwezig.<br />Nu ben ik gaan zoeken en lees dat er speciale zalf verkrijgbaar is van dr. Leenarts. Heeft iemand hier ervaring mee? Onze dochter is helaas nog niet gezegend met een volle haardos en ben een beetje bang dat de zalf haar fijne haartjes mogelijk aantast. </p>

Als ik je 1 ding kan aanbevelen is het de zalven van dokter Leenaarts. Het is dat je er zelf ook al over begint. Anders had ik hem voorgesteld. 
Ook de billenzalf van haar is top. Veel beter dan sudo of Bepanthen. 

Mijn dochter had hier ook last van :Berg en stinkende hoofdhuid.
Ik kreeg parrafine lotion via de kinderarts. Werkte minimaal maar stoorde me vooral aan de geur. Uiteindelijk kwam het door de shampoo. Ik heb neutral gehad, naif en nu gebruik ik de inoli shampoo

mijn dochter had het heel erg op haar hoofdhuid! Dr Leenarts en het was weg! 

voor haar voorhoofd had ik het heeeel zachtjes weg geschrubt met zo'n schrub handschoentje. 

Jaaaa dr Leenarts is fantastisch!! 
Ik kreeg van de dokter olie voor de berg van mn dochter,  maar na 2 weken was het nóg niet weg en het hielp niks.
Toen dr Leenarts gekocht en na 1x kammen was alles weg. Fantastisch spul. Mijn dochter had ook heel weinig haar, maar dat maakt niks uit hoor.

Ik heb het gewoon lekker een nacht ingesmeerd met baby olie, en de volgende ochtend met een luizenkam eruit gekamd. Toen was alles ook zo weg, en ze had echt behoorlijk wat berg. Succes

Terug
Bovenaan