<p>Goedenavond allemaal,</p><p>Net heb ik mijn dochter haar laatste flesje gegeven en ze ligt heerlijk te slapen. Ze is bijna 6 maanden oud en had toen ze 2 maanden oud was, wat last van berg. Dit hebben we uiteindelijk grotendeels weg gehaald doormiddel van insmeren met babyolie, laten intrekken en met de zijkant van een kartonnen kaartje voorzichtig eraf gehaald. <br />Sinds een aantal weken heeft ze weer wat meer last van berg. Gisteravond weer hetzelfde gedaan, maar het is nu minder effectief en ik vind haar hoofdje een beetje muf ruiken nu. De geur zit echt alleen op de plek waar berg zit. Eerst dacht ik dat het kwam, doordat ik de olie eruit gewassen heb met babyshampoo. Maar kan me niet voorstellen dat ik dat na 24 uur nog steeds kan ruiken. Vanmiddag heb ik haar hoofdje nogmaals gewassen, maar de geur blijft aanwezig.<br />Nu ben ik gaan zoeken en lees dat er speciale zalf verkrijgbaar is van dr. Leenarts. Heeft iemand hier ervaring mee? Onze dochter is helaas nog niet gezegend met een volle haardos en ben een beetje bang dat de zalf haar fijne haartjes mogelijk aantast. </p>