Ervaringen zwangerschapsketting

Hoi meiden!
Even een vraagje voor jullie!

Ik zat vandaag om internet te kijken naar zwangerschapssieraden en toen kwam ik de ketting tegen met een balletje eraan met daarin een belletje of geluidje.

Nou staat erbij dat het kindje dit hoort in de buik, rust geeft en ook na de geboorte vertrouwen geeft als je het bij het bed hangt.

Daarintegen zeggen anderen, oa mijn collega, dat er moeders zijn die door deze ketting een huilbaby hebben gekregen. Dat het kindje 'gek' wordt van dat geluidje de hele dag!?

Graag jullie mening en ervaringen! ;)

ik heb hem bij beide zwangerschappen gedragen nog nooit problemen mee gehad mijn dochter was al helemaal geen huil baby mijn zoonhuilde wel wat meer maar ook niet heel erg veel dus dat is niet waar

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap zo'n bal met een belletje er in gehad. Ik moet zeggen dat ik m niet iedere dag gedragen heb, maar ik ka niet zeggen dat ik er een huilbaby van heb gekregen. Oms zoontje huilde wel regelmatig, maar achteraf is dat waarschijnlijk geweest doordat hij een lactose intollerantie heeft...

Ik merkte wel dat wanneer ik de ketting droeg, dat hij wel rustiger werd in mijn buik wanneer hij heel druk was...

Daarbij vond ik het ook gewoon een mooi sierraad.

Hi Faya,

Ik heb laatst gelezen dat het prima is aan het begin van de zwangerschap maar dat je het belletje niet te lang moet dragen omdat ze die zwangerschapsbel zo graag horen, ze langer rechtop blijven zitten en soms draaien ze zich zelfs helemaal niet, met een keizersnede als gevolg. Daarnaast ook gelezen dat iemand haar baby juist heeft laten draaien door bij 8,5 maand het belletje onder haar buik te laten rinkelen.

Ik zou doen waar ik me zelf het prettigst bij voel.

Groetjes,
huggy

Terug
Bovenaan