Ervaringen zwangerschapszwemmen?

Morgen 33 weken in blijde verwachting van een tweeling. Ga het nu echt wel merken! Mijn buik is loodzwaar, mijn liezen doen zeer en hou vocht vast. Zit dus nu hele dagen op de bank en dat is echt niks voor mij!!! Wil er echt even uit, iets doen!!

Heeft er hier iemand ervaring met zwangerschapszwemmen? Misschien ben ik wel te ver om daar nu mee te beginnen? Misschien iemand omgeving Breda/Tilburg?

Liefs!
 
zwangerschapszwemmen is een echte aanrader, als het water tenminste lekker warm is.
Je voelt je een stuk lichter in het water en dat is wat het zo lekker maakt. Je beweegt dan gewoon een stuk makkelijker en ze doen oefeningen zodat je echt even aan het bewegen bent.
Bij ons in Enschede hebben ze gewoon een inlooples. Je kan komen als je zin hebt en betaalt per keer. Hebben ze dat bij jullie ook?

Veel plezier!
 
Dankjewel!

Volgens mij heb ik een zwembad gevonden die ook aan losse verkoop doet. Zal morgen eens bellen...
Lijkt me inderdaad heerlijk om me even gewichtloos te voelen :)

Liefs!
 
Ik ben ook pas met 33 weken ofzo begonnen. Toen andere sporten te zwaar werden. Was heerlijk, alleen wel uitkijken met te gekke draaien ivm je bekken. Mijn vriendin, die tegelijk zwanger was heeft er zich heel erg mee bezeerd en jij hebt natuurlijk een tweeling, dus nog meer belasting.
Maar ik ben tot de laatste week doorgegaan, op maandag gezwommen, donderdagnacht begon de bevalling.
 
Dank voor je reactie, Wenser.

Heb toch maar besloten het niet meer te doen. Hoe heerlijk het me ook lijkt! Jouw verhaal speelt misschien ook een beetje mee.... Heb last van bekkeninstabiliteit en tot nu toe heb ik het redelijk onder controle. Weet wanneer ik moet stoppen. Maar elke beweging is topsport en kan nu geen misstappen gebruiken ;)

Liefs
 
Terug
Bovenaan