Ervaringen zwemmen

Hallo,
Vanmiddag gaan we voor het eerst zwemmen met onze zoon van 11 maanden. Ik ben echt heel benieuwd hoe dat zal gaan. Wie gaat er wel eens zwemmen met zijn/haar kleintje? En wat zijn jullie ervaringen?
Zijn ze snel moe? Hoelang houden ze het vol? Hoe vonden de kindjes het? Hoe doen jullie dat met luiers: een zwemluiertje? En dan ook een zwembroekje er overheen? Gaat daar echt niets bij langs? (Ik moet er niet aan denken dat ik opeens een drolletje van mijn kind in 't water zie drijven....)
Kortom, ik ben best benieuwd hoe dat allemaal gaat. Hopelijk kan iemand mij zijn/haar ervaringen vertellen! Alvast bedankt!
Lies
 
Hoi Lies,
Mijn dochter is ook 11 maanden, en wij hebben met die warme zomerdagen met haar gezwommen, zij vindt het ook erg leuk om in bad te gaan en in het zwembad vond ze het ook geweldig, ze ging gewoon kruipend door het pierebadje ik zou wel voor de zekerheid een zwemluier omdoen dat is toch wat veiliger,ik bleef ongeveer 20 minuten met haar in het water ze werd er niet echt moe van, maar ik denk altijd maar wanneer zal ik er zelf genoeg van hebben ik blijf ook niet de hele middag in het zwembad liggen ik wens je veel plezier
groetjes Bianca
 
Hallo Lies,
Ik ben met mijn dochter van 15 maanden vorige maand ook naar het zwembad geweest. Ik heb het daar gevraagd, of ze een zwembroekje aan mocht of een zwemluier. Het maakte hun niet uit. Als de drolletjes inderdaad maar opgevangen worden :-D
Ik had trouwens een heel leuk ding bij de HEMA gekocht. Het is een soort achtje waar aan de ene kant je kind in zit en aan de andere kant kun jij erin hangen. Dat vond mijn dochter echt geweldig zo samen op het water dobberen. We zijn zo'n 2,5 uur in het zwembad geweest en ze was er s avonds wel wat eerder moe van. Maar ik ben pas na haar middagslaapje gegaan, zodat ze lekker fit was.
Veel plezier!
Sandra
 
Wij zijn pas op vakantie geweest met ons zoontje van 1 jaar. We hebben toen ook gezwommen. Wij hebben hem geen luier aangedaan alleen een zwembroekje. Wel waren in dit zwembad zwemvleugeljtes verplicht. Ik had voor mijn zoontje een zwemband gehuurd, waar hij lekker in kon zitten. Deze was met 2 ringen en zo kon hij lekker dobberen op het water zonder om te vallen. (moet er wel bijblijven natuurlijk) Wij zijn zo'n 2,5 uur in het zwembad geweest. Hij is wel wat moe van geworden. Veel plezier als jullie gaan.
Groetjes Renate
 
Terug
Bovenaan