Ervaringen?

<p>Heeyyy !</p><p>Mijn vriend en ik zijn nu toch al van mei aan het proberen zwanger te worden zonder enig resultaat ... wel last gehad van ontpillen maar dit is nu DIK inorde. maar nu wil ik beginnen met ovulatietesten zodat we zeker zijn van de beste dagen om te Klussen.</p><p>Welke testen raden jullie aan? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? En hoe rap was het hiermee raak bij jullie? Zo Spannend maar oh zo frustrerend iedere maand als de menstruatie toch komt :(.</p><p>♡</p><p> </p>
 
Wij hebben de testen van clearblue gebruikt de digitale die ook aangeeft of het er aan komt met een knipperende smiley. 
Mijn cyclus was altijd heel stipt dus naar een paar keer wist ik precies wanneer de eisprong kwam en was. We hebben toen sex gehad op de dag voor de eisprong de eisprong dag zelf en de dag erna en waren binnen 4 maanden zwanger. Nu momenteel 28 weken zwanger van een tweeling. 
 
Succes 
 
Ik heb zelf heel kort ovulatietesten gebruikt (2 maanden) en nooit een ovulatie kunnen ontdekken, zelfs niet met 2 testen op een dag. Ik heb gebruikt van testpoint, clearblue en van kruidvat maar met geen van allen een ovulatie kunnen ontdekken tijdens die twee maanden dus meteen ook weer mee gestopt. Geldverspilling vind ik het, en daarnaast ligt de focus daardoor zo erg op zwanger worden dat het vaak averechts werkt. Ik ben de eerste keer na 7 maanden zwanger geraakt, dat werd een miskraam, 6 maanden daarna weer zwanger en inmiddels ruim 17 weken van een jongetje.
 
mijn tip: gebruik geen ovulatietesten en heb gewoon regelmatig gemeenschap zonder je te veel te focussen (ik weet het, dat is moeilijk) op het zwanger worden. Pas toen ik het zwanger worden losliet en me focuste op iets anders, raakte ik zwanger. De eerste keer was ik gefocust op een weekendje weg met familie en bleek ik zwanger (wat tijdens het weekendje weg al mis ging) en de tweede keer besloot ik te genieten van de vrijheid om spontaan dingen te doen en hadden we een vakantie samen geboekt waar we naartoe leefden en toen was het vlak voor de vakantie raak... 
 
Succes en hopelijk lukt het snel bij jullie!
 
[quote quote=10141178]Wij hebben de testen van clearblue gebruikt de digitale die ook aangeeft of het er aan komt met een knipperende smiley. Mijn cyclus was altijd heel stipt dus naar een paar keer wist ik precies wanneer de eisprong kwam en was. We hebben toen sex gehad op de dag voor de eisprong de eisprong dag zelf en de dag erna en waren binnen 4 maanden zwanger. Nu momenteel 28 weken zwanger van een tweeling. Succes[/quote]
Gelukkig is mijn cyclus ook regelmatig en weet ik ongeveer wanneer mijn eisprong is maar was benieuwd naar jullie ervaringen. En Ohh Proficiat ! 
 
[quote quote=10141198]Ik heb zelf heel kort ovulatietesten gebruikt (2 maanden) en nooit een ovulatie kunnen ontdekken, zelfs niet met 2 testen op een dag. Ik heb gebruikt van testpoint, clearblue en van kruidvat maar met geen van allen een ovulatie kunnen ontdekken tijdens die twee maanden dus meteen ook weer mee gestopt. Geldverspilling vind ik het, en daarnaast ligt de focus daardoor zo erg op zwanger worden dat het vaak averechts werkt. Ik ben de eerste keer na 7 maanden zwanger geraakt, dat werd een miskraam, 6 maanden daarna weer zwanger en inmiddels ruim 17 weken van een jongetje. mijn tip: gebruik geen ovulatietesten en heb gewoon regelmatig gemeenschap zonder je te veel te focussen (ik weet het, dat is moeilijk) op het zwanger worden. Pas toen ik het zwanger worden losliet en me focuste op iets anders, raakte ik zwanger. De eerste keer was ik gefocust op een weekendje weg met familie en bleek ik zwanger (wat tijdens het weekendje weg al mis ging) en de tweede keer besloot ik te genieten van de vrijheid om spontaan dingen te doen en hadden we een vakantie samen geboekt waar we naartoe leefden en toen was het vlak voor de vakantie raak… Succes en hopelijk lukt het snel bij jullie![/quote]
Hier was ik dus benieuwd naar omdat zoveel er zo positief over zijn ! Bedankt voor je reactie probeer me ook zomin mogelijk te focussen erop maar ergens in mijn achterhoofd ben ik er toch veel of vaak mee bezig... ook omdat iedereen in mijn omgeving zwanger is haha pff maar in ieder geval proficiat met je Zwangerschap! En wij zullen nog eve verder klussen dan haha 
 
Ik raad de clearblue met smiley aan. Niet die knipperende, maar de smiley die je 2 meest vruchtbare dagen aangeeft. Je test tot de smiley... en dan is het aan de bak! En hoef je ook niet meer te testen!
Ik ben al even bezig... ronde 11 inmiddels. Moet wel zeggen dat ik vorige maand een HSG heb gehad. Maar vorige maand was ook de 2de echt serieuze poging pas met de smiley testen.. en ik was zwanger. Helaas wel een miskraam geworden. Nu had ik afgelopen maandag weer een smiley dus we wachten geduldig af tot 17 december 
 
 
En weer opnieuw want mijn berichtje is niet geplaatst. Ik heb de ovulatietesten van de action gebruikt en goedkope dipsticks die ik via internet besteld had. Ze werken beide echt super goed ondanks de pcos en onregelmatige cyclus die ik heb. Ik testte op t moment dat ik t gevoel dat de ovulatie eraan kwam, want dat merkte ik wel aan mijn lichaam en eigenlijk waren de testen dan altijd vlak daarna heel positief. Op andere momenten waren ze negatief. Verder is het ook een kwestie van geluk hebben. Heel veel succes!
 
Terug
Bovenaan