Ervaringn ananas olie bitter lemon

Geeft er iemand ervaring mee?????

Las op inet
Hart van de ananas (dus gekocht)
Wonderolie
Bitter Lemon
Thee ( weet even niet welke )

Heb van de week te horen gekregen dat sla het meisje er niet is met 41 weken ze het gaan inleiden
Maar omdat de eerste met de keizersnede is geboren gaat dat niet met gel dat mag niet meer sinds een Paar jaar

Nee dacht ik dis nou geen punt weer hoe dat is inleiden had ik dus voor de ks verleden keer nou mooi niet

Het is een alternatieve manier
Dan brengen ze een ballonnetje in die ze oppompen en zo hopen ze dat je baarmoedermond gast mee werken
Dan krijg je wee opwekkers

Iemand daar ervaring mee hihi

Ben er benieuwd namelijk

Ballonnetje

ik heb gister wel veel ananas gehad haha,maar ik voel nog niks,maar ben ook nog maar 35 weken .
volgens mij zijn het allemaal bakkerpraatjes,het komt wanneer het komen wil,daar kan geen wondermiddel tegen op.
gr

Denk ook dat het bakkerpraatjes zijn..Al kloppen sommige wel met het krijgen van een meisje, want bij mijn zoontje had ik een heerlijke zwangerschap tot 35 weken.En nu al gewoon vanaf 30 weken voorweeen enz.Maargoed ik denk dat je gewoon moet afwachten..Ik heb nog nooit iets resultaat gezien bij deze manieren om de bevalling op te wekken hoor..:p

kus nice

Ananas ben ik allergisch voor, alle soorten thee vind ik heel vies en bitter lemon is ook niet echt mijn ding... Schiet voor mij dus al niet echt op hahaha. Wonderolie schijnt ook smerig te zijn, maar ik lees er wel veel positieve verhalen over. Het is natuurlijk maar de vraag of het bij je werkt, maar als je moeder natuur zelf een handje wil helpen zou ik voor de wonderolie gaan!

Tis denk ik allemaal een beetje bakerpraatjes.

Het 'wonder' bij wonderolie is, is dat je darmen aan het werk gaan.... kun je ook gewoon laxeermiddel nemen of eten wat laxeert....

Las dat bij bitterlemon dat het kindje eerder in het vruchtwater gaat poepen, denk niet dat je daarop zit te wachten...

En ananasharten kan denk ik geen kwaad.

Misschien is sex nog de beste optie hahaha. In sperma zit een stofje dat de baarmoedermond weer activeert ofzo. Maar een orgasme is ook genoeg.
Mijn eerste bevalling begon na een orgasme... :)))

Terug
Bovenaan