Es, Chili, Simoon

A

Anoniem

Guest
Ik reageer maar even hier, anders moeten jullie weer zover terug.

Es, ik heb een zoontje van nu 2 jaar en 4 maanden. Echt een superschat! Nu heeft hij wel wat driftbuien, maar dat hoort bij de leeftijd.

Simoon, je hebt het over heel Friesland en omstreken. Is die magnetiseur soms Jac Zitman? Van hem betrek ik namelijk mijn vruchtbaarheidskruiden! En die is inderdaad errug beroemd... Oooooo, wat is het spannend voor je zeg, niet om uit te houden lijkt me! Ik ben zo benieuwd. Als het je toch gelukt is, stop ik mijn ook eens in de auto voor een reisje naar Friesland, that's for sure! Moet je ver reizen naar hem, of ben je zo gelukkig dat je Friezin bent?

Chili, hou nog even vol meis! Het is inderdaad hemeltergend, dat oplopende getal in die NOD-lijst. Maar we houden stand, toch? ER zijn geen nieuwe barsten bij gekomen in mijn maansteen. Ik probeer het afspoelen nu een beetje bij te houden.

Dikke kus weer van Inge

Nee geen Jac Zitman. t is Boersma uit Jorwert..Ietsjes minder bekend misschien, maar velen kennen m hier..En ja ik mag mezelf gelukkig prijzen dat ik in Friesland woon..(Heb 4 jaar in den haag /zoetermeer gewoond..maar ben happy weer terug te zijn op t frisse platteland.. t manneke van mij is ook nog s boer..helemaal puur natuur dus ...
Heb vanochtend een test er tegen aan gegooid maar was negatief: ik ga dus NOOIT meer een zw test kopen, en wacht keurig op mijn menstruatie.. (ahum....)
Ongi is dus nog steeds weg...
En ja die leeftijd van dat knulletje van je...haha de mini pubertijd..alles willen en niks mogen!
Succes simoon

Lees net over de magnetiseur.... Heb daar nog niet eerder over gelezen, kan het helpen? Ben zeer benieuwd!

Leuk hoor zo'n knulletje! Ik vind het altijd fantastisch om te zien hoe eigenwijs ze opeens kunnen worden! Wel lijkt het me af en toe vermoeiend als je er de hele dag mee zit, maar ja daar groei je in..... Graag wil ik vermoeid worden door een eigen baby'tje!

Liefs,
Es

Hoi Inge, Es en Simoon,

Hier een berichtje van een in spanning zittende Chili!

De dag gaat erg langzaam voorbij ik denk toch dat het vandaag mijn nod is want ik heb op babybrabbel gekeken en die zeggen dat het vandaag pas is?! Ik heb de laaste maanden een cyclus van 26 gehad en daarvoor een paar keer 27 dus ik hou ook morgen nog maar als extra nod achter de hand..

Wordt er zo langzamerhand een beetje mesjokke van ik moet wel veel plassen maar ik heb ook veel gedronken( karvan cevitam hoor niks alcholico's!) Heb ook veel last van gerommel en gedoe in mijn buik dus het kan er zo aankomen en ik ga dan ook elke keer met een bonkend hart naar de toilet en denk dan....
pleas laat er a.u.b. geen bloed komen! erg he?! het lijkt wel een obsessie hahahah, nee hoor valt mee alleen die laatste daagjes ben ik er wel veel meebezig, maarja het is ook gewoon spannend en als je iets heel graag wilt dan lijkt het me meer dan logisch dat je er bij- en over nadenkt.

Ik voel me echt zenuwachtig, stom he?!

Het leeft nu ook iets meer omdat ik nu elke week mijn 2 weken oude nichtje zie en vast kan houden en dan is het best moeilijk om zelf nog niets te weten en alleen maar te kunnen hopen dat dit ons ook mag en kan gebeuren, dus vandaar de nog eens, 'extra gevoelens'.

Dus tot zo ver nog niks nieuws onder de zon, of onder de navel hihi.

Hou jullie op de hoogte oke?!

Hou is het met jou Simoon ik denk aan je hoor!

Alles goed met je Inge en Es?

Liefs:Chili xx

Terug
Bovenaan