@ esje 23

Hallo dames,
Ben erg ziek geweest, waarschijnlijk buikgriep erbij, heb geen tijd gehad om te reageren.. lag in bed en kon verder ook niet heel veel doen. Ik wacht nog op de uitslagen. De huisartsen praktijk is gesloten tot 2 uur .. pff wordt helemaal naar van binnen, ik hoop dat alles in orde is.
Nu ik letterlijk niks doe, behalve naar de wc gaan en eten gaat het beter .. HEEL VERVELEND, want ben geen type die stil kan zitten.. ik laat vanmiddag nog even horen wat de uitslagen zijn..

Hoe is het met jullie? Alles naar wens?
Liefs
 
hey meid! wat fijn om wat van je te horen! jeetje het zit je niet mee he :S nog een uurtje en dan kun je de dokter bellen, hoop met je mee dat het niks ernstigs is!

met mij gaat het goed, vanmiddag hebben we een groei echo, vind het wel een beetje spannend hoor, met de zwangerschapssuiker ben ik toch benieuwd hoe onze uk daar op reageerd! Ik hou deze topic vandaag nog even in de gaten voor de uitslagen van je!

Succes!
 
Urine was goed. Nou ja goed .. er waren bacterien maar niets waar ik me zorgen om moest maken. Als ik weeen kreeg naar de VK bellen en zeggen dat ze moet komen en dat ze maatregelen moet nemen. Bloedonderzoek krijg ik over 3 weken te horen ..

Vermoeiend allemaal zeg .. bah ..
 
Terug
Bovenaan