@ esje 23

hey!

ben even benieuwd hoe het met jou gaat? kan me nog herinneren dat het een paar weken geleden niet zo lekker ging...

Dus vandaag mijn nieuwsgierigheid ;)

Liefs!
 
Hey!

Vind je echt lief!
Met mij gaat goed. Nog steeds vaak harde buiken en voorweeen maar het zet niet door .. GELUKKIG! Want heb nog 5 weekjes te gaan. Nog 3 weekjes en dan mag hy komen :).

Hoe is het met jou? Hoe ver ben jij nou?
groetjes
 
Ik was 31. uitgerekend maar hy is een beetje te groot volgens de VK dus wie weet komt hy eerder. (hoop ik heeeeel stiekem)

Ik zat op school, dus nu lekker vakantie. In februarie begin ik met een ander opleiding. Dus spannend allemaal. Heb jij al verlof?

Hoe is het met jou Arentmaas en met Sterre?
 
Hey Esje23,

Haha bij mij zeiden ze ook dat ze te groot zou zijn en ook te zwaar, ze hadden het er zelfs over dat ze haar eerder wilden gaan halen. Uiteindelijk was ze maar 3375 gram en nog geen 52 cm dus gewoon een heel gem. kindje. NIets te groot aan haha.
Dus niet altijd waar wat ze zeggen hoor!

Hier gaat het erg goed, ik geniet enorm van mn mooie meisje. Het is erg wennen allemaal van een drukke baan naar een huismoeder is ineens heel anders. Maar het is ook erg mooi.
Zondag heeft Sterre haar eerste feestje gehad, we vierden ons huwelijk (in febr getrouwd) en tegelijk haar kraamfeest. Ze heeft het echt super gedaan, wel erg onrustig in de nacht als uitwerking van alle drukte maar ja dat hoort erbij.

Jij lekker aan het genieten van vakantie lees ik lekker hoor. Nu begrijp ik dat jij een nieuwe opleiding begint, wil dit zeggen dat jij een andere opleiding nu behaald hebt?

Liefs
 
Terug
Bovenaan