@esje23

hey hallo!!
ben voor een weekje by mijn moeder om goed uit te rusten en alle spulletjes te kopen die ik nog niet had. mijn man moest veel werken dus dacht laat ik maar even weg gaan. ben hier al een aantal dagen en ga zondag weer terug. internet verbinding is erg traag hier helaas! ik lees wel mee met de telefoon van mijn broertje.. met ons gaat t echt super goed!! hoe is het met jou en je wondertje?
liefs esje
 
Hey meid,

Heel fijn om te lezen dat het goed gaat. Heerlijk even een paar dagen in het ouderlijk huis. Slim van je, kunnen ze je lekker nog even verwennen ;). Trage internetverbinding is idd vervelend, vooral op een site als deze, dan duurt het eindeloos voordat je berichtje geupload word lijkt mij.
Hier gaat het goed, Sterre vannacht gewoon door de nachtvoeding heen geslapen tot 08:00 maar liefst!! Dus mama ook vrolijk aangezien ik een lange nacht kon slapen haha. Het is een heerlijke meid, met nu al een eigen willetje. Geniet er enorm van. En de depri buien worden gelukkig ook al minder nu. Lang leve de hormonen die me nu een beetje met rust lijken te laten ;)
Nogmaals super om te lezen dat het goed gaat, dat mag ook al wel na die laatste weken! Geniet ervan en ik lees je weer op het forum!

Liefs
 
helemaal geweldig om te horen dat t ook goed gaat met jou en sterre! heerlijkkk dat ze makkelijk is! ik laat me isd verwennen, nog eventjes en dan kan ik ook genieten van onze wondertje! kan gewoon niet meer wachten!! je hoort vast nog van ons.. heel veel liefs!!
 
Ja wachten duurt lang he, vooral als je wacht op zoiets moois als een kindje. Maar je wachten word beloont kan ik nu uit ervaring zeggen! Geniet nog even van de verwennerij en hoop snel babynieuws te lezen... (maar wel binnen de verantwoorde weken dan he haha)
Veel liefs
 
Terug
Bovenaan