@Esk, hailey, sassie, esther?

Ik zag dat esk een berichtje had geplaatst in 2010. Ik was net ff aan het bladeren om te kijken of ik nog bekende namen zag.
In 2007/2008 hadden wij een groepje waar zwanger worden langer duurde.
Ik ben benieuwd hoe het met iedereen is?

Ha Inge, leuk om iets van je te horen. Zoals je misschien wel gelezen hebt, ben ik al enige tijd uit de medische molen. In 2009 ben ik na 5 IUI's overgestapt naar IVF en in juni 2010 is Thomas geboren. 6 maanden later was ik onverwacht spontaan zwanger van Joris, die in september alweer 1 wordt! Ik heb dus 2 gezonde jongens na een traject dat al met al toch 2,5 jaar geduurd heeft vanaf het stoppen met de pil in 2007.
Het gaat hier dan ook goed. Het is druk, maar ook erg leuk en ik ben erg trots op mijn jongens.
Hoe is het met jou? Ben erg benieuwd te lezen hoe het jou is vergaan.
Groetjes, Esk

Hoi! Wat leuk zeg! En ook nog eens spontaan zwanger. Kon je het geloven toen je spontaan zwanger was? Lijkt me heel bijzonder.
Hier alles goed hoor. Ik heb dus sinds juli 2009 een dochtertje. Via 1e poging icsi. We houden het bij 1 kindje. Ik wil niet nog eens die MM overdoen. Mocht ik spontaan zwangerworden, oke, maar als het niet gebeurt is het ook goed.
Ben heel gelukkig zo. Tijd gaat snel he? Een jaar iszo voorbij. Voorje het weet gaan ze naar school.
En wat leren ze snel he? Heel leuk allemaal. En ook wel eens zwaar natuurlijk! Haha

Het was heel vreemd om spontaan zwanger te zijn. Ik werd er erg onzeker van. Als je geholpen bent dmv IVF krijg je veel echo's en weet je bijna altijd wat de stand van zaken is. Bij een spontane zwangerschap is dat dus niet en dat was wennen. Ik wist het wel al vrij snel, want ik had zo'n idee dat ik zwanger was, het was echt een gevoel. En dat klopte dus.
Ik vond het wel vreemd hoor, dat het "zomaar" kon gebeuren. Moest echt wel wennen aan het idee :).

Terug
Bovenaan