@ Esk & Wenser

Hey Meiden,

Vroeg me af hoe het nu met jullie ging?? Alles goed met de kleintjes, en hoe bevalt het moederen, zo na een aantal maanden?
Hoop dat jullie hier nog wel eens op lezen....

Hier alles goed, ik ben nu alweer ruim 23 weken en voel me prima. Ik voel het kindje heel goed bewegen nu, en geniet daar elke dag weer van! Wat een fantastisch gevoel!!! Vind het ook heerlijk om nu mn buikje te gaan showen...Morgen voor het eerst na de zomer weer aan de slag op school dus ben benieuwd hoe dat gaat.

Sta er nog vaak bij stil wat een "geluk" wij hebben dat we dit mee mogen maken...en waarom wij wel, anderen niet....

Hoop dat alles goed gaat! en hoop wat van jullie te horen.

Veel liefs, Sparkle

hoi, volgens mij zitten hun op de baby site en niet meer bij zwanger want esk heeft laatst nog gereageerd op een topic van mij bij voeding op de baby site..

succes

Hoi Sparkle,

Ik ben er nog! Ik lees geloof ik op het hele forum mee ;-) , nu nog wel want donderdag moet ik weer beginnen met werken, dus dan zal ik wel veel minder tijd hebben.

Wat fijn dat je zwangerschap tot nog toe zo goed gaat. Geniet ervan hoor, voor je het weet is het voorbij en dan heb je weer hele andere dingen om van te genieten...

Hier gaat het hartstikke goed. Thomas doet het prima en is een supermakkelijk kind. Slaapt vrijwel de hele nacht door en daardoor slaap ik dus ook goed en dat scheelt enorm. Hij wordt donderdag alweer 12 weken! Echt niet normaal zo hard dat gaat. Erg leuk ook om te zien hoe hij verandert. Hij is nu veel meer wakker en ziet je ook echt. Lacht heel veel naar ons en je kan er zelfs al spelletjes mee doen waarop hij reageert (liedjes zingen naar hem of hoog optillen als vliegtuigje). Het wordt iedere dag leuker. Ik ben zo blij dat we de MMM hebben doorgezet, want het was het zeker waard. Stiekem denken we af en toe al aan een tweede... Kortom: het moederen bevalt mij prima.

Hou ons hier ook op de hoogte van je zwangerschap, vind ik leuk om te lezen. Weet je trouwens wat het is (jongetje/meisje) of wil je dat niet weten of vertellen?

Ben ook benieuwd hoe het met Wenser en haar dochter gaat, dus hoop dat ze hier af en toe nog leest.

Groejtes, Esk

Ja hoor, ook ik lees hier af en toe nog mee, om oude bekenden te volgen!
Sparkle: fijn dat het zo goed gaat, 23 weken al weer... Ik besef mij nog steeds hoe veel geluk wij hebben dat we dit mogen meemaken. Dat is het gevolg van het lange wachten: je bent nog dankbaarder!

Hier gaat alles goed, Femke wordt vrijdag 10 weken. Ook hier iedere dag weer nieuwe ontdekkingen, zo mooi!
Ik heb gelukkig nog een maandje vrij, ik zie erg op tegen de creche en de hectiek van werk en zorgen.
Esk: goed om te lezen dat het allemaal goed gaat. Ik kan mij voorstellen dat je tegen volgende wek op ziet. Veel sterkte. Ga je minder werken? Ik wel, eerst 3 dagen, later misschien 4.

Wij hebben t ook al wel eens over een tweede. Omdat je zo lang moest wachten, denk je er toch eerder aan, ook gezien mijn leeftijd, 31 jaar. Maar eerst genieten van deze meid en goed herstellen. Ze zeggen 9 maanden ontzwangeren ;-)

Tot spreeks.
Wenser

Terug
Bovenaan