Hey Esme, ik heb bij het uitpakken van de zoveelste nieuwe speen Kian uitgelegd dat dit de allerlaatste speen is en dat als deze stuk is dat we geen nieuwe meer gaan kopen. Hij is het er helemaal mee eens (nog wel). Maar ik moest zo lachen van de week. Ik herhaalde het hele verhaal weer (doe ik dagelijks meerdere malen) en vroeg toen: "waar gaan we 'm verstoppen dan? ". Z'n oogjes werden groter, want hij is dol op verstoppen en zei met een big-smile op z'n gezicht : "IN DE WASSAIENE MAMMA!!" (de wasmachine dus)
Ik had hem nog niet eens een voorzetje gegeven, maar ook hij vond de wasmachine een prima optie. Zou het er misschien ingebakken zitten dat een speen en een wasmachine iets met elkaar te maken hebben?
Ik kan niet wachten tot ie dit ding ook stukgebeten heeft! haha (hoewel ik het ook wel weer schattig vind hoor, als ie moe is lekker dat speentje erin, maar ja, verder mogen alle spenen van mij het land uit!)
Groetjes!
Nelleke
Ik had hem nog niet eens een voorzetje gegeven, maar ook hij vond de wasmachine een prima optie. Zou het er misschien ingebakken zitten dat een speen en een wasmachine iets met elkaar te maken hebben?
Ik kan niet wachten tot ie dit ding ook stukgebeten heeft! haha (hoewel ik het ook wel weer schattig vind hoor, als ie moe is lekker dat speentje erin, maar ja, verder mogen alle spenen van mij het land uit!)
Groetjes!
Nelleke