Esmé...

A

Anoniem

Guest
Ha Esmé!

Ik moet even kijken of ik 12 mei nog mee kan. We hebben vorige week de Jap weggebracht voor de APK- keuring, en om een lang vervelend verhaal erg kort te maken: Bij de testrit daar door de garageman, is er bij stilstand een andere auto op de onze ingereden.... Met andere woorden, onze Jap is officieel overleden! We zijn dus nu druk (naast de papierhandel, grumbel, grumbel!!) Om een andere auto te zoeken. Ik heb wel een leen-auto, maar ik ben een schijtwijf in andere auto's en al helemaal als ik ergens de weg niet ken. En de binnenstad van Breda is dan een goed voorbeeld, ahhaha! Het is dus nog een beetje twijfelachtig of we voor die datum een nieuwe Jap hebben of andere auto , ( hoewel ik die "kermie" of "zwelgje" ook héél erg leuk vind...) of dat ik genoeg lef heb om in de leen-auto te komen. Kan je het nog volgen??? Laat anders maar weten, hihihi!

-X- Marieke

Ik begrijp je helemaal,.. Knap hè!!
Misschien openbaar vervoer een idee? Stap je tegenover het park uit namelijk..
Je hebt zo'n makkelijke kleine buggy.

Of je komt naar mij (woon aan de afslag van de snelweg, en dan rij je met mij mee..

Idee?

Esmé mv kay

Esmé je bent me een partijtje popi vandaag hahaha
Er staan twee topics voor jou.
En uhm ja  ik heb ze ook gelezen en het was niet mijn naam hihi.

En marieke gewoon gassen met die bak, komt helemaal goed!

Pauline

2 topics?..

Zie alleen deze! Hmz,.. even zoeken dan nog haha..

Ik zou ook gewoon "gassen", het centraal station kun je namelijk niet missen in Breda.
Maar in een vreemde stad rijden is altijd even spannend. Dus zie maar of je van mijn aanbod gebruik wilt maken!

Esmé mv Kay

HAHAAHaA!

Ik lees altijd alle topics, ook als ze in principe voor een ander zijn, hihihi! Is DNA bepaald denk ik dan maar....
Maarre, ik zal er zeker over nadenken! Hij rijd wel als een tiet die lener! Mijn Japje was 0.8 en de lener 1.8!   Dus gassen en scheuren zijn mogelijkheden die ik al geprobeert heb! ( Ik weet ineens niet of het slim is dit aan jou te vertellen, hahhah!)   Maar ik denk er zeker over na want ik wil graag weer mee, vond het in Amersfoort namelijk erg gezellie!

-X- Marieke

Ook ik breek even in jullie topic.

Ik vind dat je toch ook wel moet komen hoor, altijd leuk nog een Marieke erbij, zeker voor de verwarring, hahaha!!

Groetjes, Marieke
mv Lyanne

Nou ik vind mamavanThomas (Marieke) érg leuk, en Kay ook hahaha,.. Dus wij willen je er in ieder geval graag er bij hebben (net als sambal,.. uhm,.. snappen jullie die grap,.. uhm,.. nou, ja soms ben ik namelijk niet te volgen, té flauw af en toe hihihi...)

Hoe dan ook wil ik ook graag alle andere mama's eens zien en ermee kennis maken. Vind het geweldig hoe leuk het de vorige keer klikte met iedereen!!
Je houd er leuke "kennissen/vriendinnen" aan over, al is het maar via dit forum, en wie weet daarbuiten ook..

Dus iedereen moet gewoon proberen te komen!!

Esmé mv Kay

Marieke en sambal gaan errug goed samen!! Althans deze Marieke en sambal...
En als we toch flauw bezig zijn heb ik nog wel een leuke over sambal:   Vrienden van mij gingen afhalen bij de chinees. Waarop de dame netjes vraagt bij het afrekenen of ze sambalbij willen. Nee, zegt ie doodleuk: mw, sambalbijen bestaan niet hoor. Die mw nogmaals: neehee, sambalbij??? Dit herhaalde zich een aantal keer met als gevolg dat ze de chinees zijn uitgezet zonder eten, hahahah! We lachen ons nog steeds kapot als we het erover hebben....

Errug flauw dus... ( ook sambalbij????)

Terug
Bovenaan