Esmé

A

Anoniem

Guest

Hey meissie

Even nog over vrijdag, ik denk dat je toch een noodplan moet gaan verzinnen hahaha
Want zoals het er nu uitziet gaan we het niet droog houden.

Ik hoop dat er nog andere leuke dingen in Breda te doen is, mocht het toch gaan regenen. (wat er wel naar uitziet helaas)

Liefs Ilse mv Danique

Gaan we gewoon met zn alle zwemmen.
Of jullie rijden door naar Chaam, met zn alle bij mij op de camping  Hebben een hele grote voortent.

Pauline

PS zaterdag is het

hahaha gezellie hoor allemaal onder het afdakje hahaha

Is maar goed dat je zegt dat het zaterdag is, ik was er heilig van overtuigd dat het vrijdag was.

Wel gezellie in mijn eentje in het park en ik maar afvragen waar jullie blijven hahahaha

Ja ik zit me weer met andermans topic te bemoeien sorry. (hihi)
We hebben een onwijs grote voortent dus daar past wel wat in hoor en anders hebben ze nog een entertain ruimte op de camping waar we vast wel kunnen zitten met zn alle.

Ik zie je al zitten op je plaid vrijdag haha

trend voor de regio/plaats: Breda

lokale tijd
wo, 09-05
do, 10-05
vr, 11-05

minimum
temperatuur
11 °C
12 °C
12 °C

maximum
temperatuur
17 °C
19 °C
17 °C

weer

wind
W   4
ZW   5
W  4-5

Lijkt wel de goede kant op te gaan, dat weer in Breda volgende week......................We blijven het even volgen!!

Hey Ilse,

Wij zouden het heel leuk vinden als je zaterdag toch nog even over 's-Gravenpolder kwam hoor! Hahaha. Je kunt zaterdag toch nog wel??

Groetjes,
Nelly.

Hoi!

Het is inderdaad zaterdag,.. en als je er vrijdag had gezeten en me had gebeld, dan was ik je op komen halen en had je bij mij thuis een bakkie koffie gekregen hoor haha..

Maar ik vind dan de camping van Paulinebert een leuk alternatief, als het geen grapje was in ieder geval!

Ben dus benieuwd naar het weerbericht voor zaterdag. We wachten inderdaad nog eventjes af!!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan