Esmé??

A

Anoniem

Guest

Maar je had al eens een buggy gekocht zeg je? Was dat niks dan?
En hoe bedoel je met: met oog op de toekomst?

En gelijk nog maar een ander vraagje: Kay slaapt in een slaapzak zeg je (je hoeft hem niet onder te stoppen) Is dit een dunne of een dikke slaapzak? En wat heeft ie er onder aan?
Ik wil Fabio nu ook laten wennen aan het slapen in een slaapzak, voor als het bedje laag staat.
Dan hoef ik die hakken niet aan hahaha

Phira

Dat met oog op de toekomst vroeg ik me ook al af + je reactie op de zwangerschap van mamavanthomas of lonsj "ik weet precies hoe je je voelt".
Vertel Esmé????

groetjes Danielle.

sorry dat ik even inbreek Cissy!!!

Nu word ik ook een klein beetje nieuwschierig hahahahahaha

hahaha nou ben ik ook nieuwsgierig....

ik denk dat ze het bedoelde ten opzichte toen ze zwanger was van Kay....haha maar ff reactie afwachten he dames

Liefs Denise

Ja ik denk dat ze dat er ook mee bedoelt hihihi erg zijn wij he? Sorry Esmé

Ha,

Wat een vragen hahaha..
Met het oog op de toekomst bedoel ik als er ooit een 2e kindje zou komen zal Kay dus veel in de buggy moeten omdat de andere wandelwagen dan voor de baby wordt. Dus wilde een buggy met meer comfort. Een buggy waar hij ook langere tijd in kan zitten zonder dat het te zeer belastend is voor zijn rugje én waar papa en mama lekker achter kunnen lopen.

De Maclaren is nu eenmaal een "luxe" Buggy.

De vorige buggy die ik had was ook prima! Alleen iets minder geschikt om er intensief en voor langere tijd gebruik van te maken. Ik had hem ook  eigenlijk alleen maar gekocht voor op vakantie. Wist niet dat ik hem zoveel ging gebruiken haha..Maar omdat ik toen pas merkte hoe fijn een buggy is begon ik gewoon na te denken (te minste dat probeerde ik). Kay zou hem dan een hele poos moeten gebruiken en daarna zijn toekomste broer of zusje. Ik zou dus hoe dan ooit een nieuwe buggy moeten aanschaffen, dus dan maar nu.  Daarbij kwam het vakantiegeld in zich en heb ik hem gewoon gekocht! hihi..
De buggy die ik eerder had daar heb ik iemand anders blij  mee gemaakt
Teminste dat hoop ik haha..

Wat betreft slapen adviseer ik de Combisleeper van Little Company (kijk maar eens op internet). Ook dit is wel een aanschaf (90 euro), maar het is het dubbel en dwars waard als je weet hoe hij werkt.  Alleen heb je er maar twee maten in,   van 0 tot 1 jaar en van 1 tot 4 jaar. Voor die korte periode tot 1 jaar  is het dus zonde om aan te schaffen en zou ik wachten en dan die grotere kopen. Ik wissel de Combisleeper dus af met een gewoon simpele dikke badstof slaapzak van de Prenatal zonder mouwen. Kay ligt daar dan in met een pyama incl pyamabroekje.

De eerste keer dat Kay in een slaapzak ging slapen vond hij vreselijk! Had net zo'n Combisleeper gekocht en meneer brulde alles bij elkaar.. Dus ik  zag de bui al hangen!  Maar dat was alleen de eerste nacht gelukkig haha. Vanaf de tweede dag heeft hij heerlijk geslapen, zelfs beter als daarvoor omdat hij altijd boven de lakentjes uit kwam en het koud kreeg. dan was het dus huilen. Met een slaapzak dus geen zorgen meer of hij perongeluk onder de lakentjes kan komen of er in verstrikt raakt. Ik ben er super tevreden mee en Kay al helemaal.
Het enige wat ik mis is het lekker instoppen, maar die periode komt vanzelf weer..

Ik geef Kay dus ook enorm veel dikke zoenen VOORDAT ik hem in zijn ledikantje leg haha, daarna krijgt hij een aai over zijn bolleke. Want ook al kom ik er bij als het moet met zoenen, het is toch een heel geturn hihi..

Als je nog meer vragen hebt dan hoor ik het wel!

X Esmé

Whahaha,.. Ja duh,.. Ik heb toch ook al eens een zwangerschapstest gedaan dus ik weet hoe het voelt om zo overgelukkig te zijn!

Stelletje mutsen!!

Terug
Bovenaan