Esmé

A

Anoniem

Guest
Hoi Esmé,

Ik heb nooit contact met je op het jg forum, maar ik lees altijd mee, en reageer ook wel eens...........maar er moet me even iets van het hart.....

JE WORDT BIJNA 30 ( ik pas in augustus ).
Hoe voelt dat bij jou???

Groetjes Van Priscilla ( nu nog 29 ) mama van Pim 20-09-2006 en Jelle 26-11-1997

Whahaha,.. ja ja wrijf het er maar in

Maar eh,.. wel goed dat je het onthouden heb!

Mocht ik er geestelijk erg door in de knoop raken, dan heb ik aan jou een lotgenoot en goede gesprekspartner!!

Esmé mv Kay

Vergeet bijna te vertellen hoe het voelt..

Het voelt een beetje eng haha.. Het voelt oud,.. het voelt grijs.. het voelt als een kunstgebit dat klappert omdat er niet genoeg kukident tussen zit, het voelt als een polonaise van 20 bejaarde op de muziek van Gert en Hermien en het voelt,...zucht,..
Herken je het? Whahahhaa..

Ik vind het meer vervelend omdat mensen mij altijd een heel stuk jonger schatten door mijn "babyface" en lengte. Gemiddelt schatten ze me nu 24 a 25 jaar oud. Als ik dan zeg dat ik 29 ben is het al schrikken, maar het klinkt nog in de 20. Als ik zometeen 30 ben denk ik dat ik er bij mensen het zuurstofmasker op moet gaan zetten.

Denk dat ik dat  nu vervelender ga vinden,..

Hahahaha! Ik weet hoe het voelt hoor, ben inmiddels vorige week 31 geworden......

Heej! Zo'n stoel heb ik gevraagd voor m'n verjaardag!!!

Esmé kan wel wat regelen op mn werk voor je.
Daar zijn ze te kust en te keur, wat je maar wil.
De kleur, voetjes vast/voetjes los, zelf rijden met de wielen of met een joystick (hmm kinky vind je niet)

Je kan wel een middagje proefrijden

Ik vind die met die leren gespen voor over de voeten zo mooi,..

Heb je nog een voorkeur van kleur?
Hij kan ook nog aangepast worden naar hoe jij het beste zit
No problemo!

Terug
Bovenaan