@Esmé

Hee Esmé,

Zie ik nou op de lijst dat jij écht de volgende bent die 'aan de beurt' is (ten minste, als baby's zich aan uitgerekende data zouden houden)...... SPANNEND!!!!

Zet 'm op he, met die laatste loodjes, hopelijk hoef je niet zo heel lang meer te wachten!
En natuurlijk voor alle andere mama's die er tegen aan zitten te  hikken: jullie ook succes!

Groetjes
Susan

Ik moest vandaag een aantal keer aan esme denken, heel vreemd, dat ze vandaag aan het bevallen is van een dochtertje..... vraag me niet waarom!! Ik hoop van harte dat het goed gaat met esme en zou leuk zijn als mijn gedachten uitkomen!!

liefs Monique mv marit en 37 wk zwanger

haha.. Hier niks aan de hand hoor! Ze zouden me inleiden als mijn baarmoedermond was verweekt en/of wat ontsluiting had middels infuus. Maar dit was niet het geval helaas.. Inleiden met gel etc mag niet ivm vorige ks. Dus woensdag kijken ze weer ff... Dus zit hier gewoon braaf "wie is de mol" te kijken!

@susan: ja het wordt nu wel héél spannend! Hopelijk vliegen komende dagen net zo snel om!

Esmé mv kay en ???

Moet eerlijk zeggen dat ik wel dacht dat er iets "niet klopte", de mol was toen al afgelopen toen jij postte...haha...

Ik als vaste mol-kijker en sherlock had dat natuurlijk meteen door...hihi.

Terug
Bovenaan