Esme, wat gebruik je voor Kay's haar?

A

Anoniem

Guest
Nou ja, de titel zegt het al! Ik doe weleens babyhaarlotion in Julians haar en dan zit het even leuk, maar als het droog is zit het weer zo plat als wat. We hebben er ook wel eens gewone gel   ingesmeerd, maar dat wordt zo'n plakbende.
Kay zijn haar zit altijd zo stoer, vandaar mijn vraag.

Mijn zoontje Thomas 8 mnd heeft ook heel veel haar. Ik gebruikte eerst zwitsalgel en toen de stoere boys gel van zwitsal maar dat was niets. Nu heb ik de stoere jongens gel van de Etos en die is echt super
groetjes Esther

Hoi,

Ik gebruik gewoon de gel van Zwitsal,.. doe er wel een flinke klodder in zodat het wat nat lijkt en laat dat dan zo drogen.

Maar op het einde van de dag is het er al weer wat uitgewaait hoor haha..

Esmé mv Kay

Ik gebruikte eerst bij Merijn ook altijd de Zwitsel stoere  boys gel, maar vond hem ook erg slapjes, dus net als Esther overgegaan op de de stoere jongens gel van Etos en ..................... blijft perfect zitten, meestal de hele dag. Een echte aanrader dus. Bij Siebe gebruik ik nu toch weer de Zwitsal omdat hij nog niet zoveel haar heeft, maar zodra hij meer haar krijgt ga ik ook over op de gel van Etos.

Groetjes Fonske.

Dan ga ik toch ook eens die etosgel kopen,.. Op zich blijft het wel  bij Kay goed zitten. Maar als hij geslapen heeft of een middagje heeft gespeeld bij het KDV dan is hij net (zoals men dat op z'n Limburgs zou zeggen..) "gek jetje"..

Dus,.. ik sluit me dan aan bij de Etosclub haha..

Esmé mv Kay

Nou, dan ga ik die Etos-gel voor stoere babyboys binnenkort ook maar eens aanschaffen! Als ik er foto's van heb dan plaats ik ze!

Ik denk dat ik dan ook maar eens snel naar de etos moet gaan. Dat haar van Kian . . . . .geen land mee te bezeilen! Ik weet echt niet meer wat ik daarmee moet hoor!

Liefs Nelleke

Vanochtend naar de Etos geweest. Ik heb de gewoonte om dit soort dingen even te ruiken voordat ik het koop en ik vond het zo vies ruiken (heel zoet, als kinderkauwgom) dat ik het toch niet gekocht heb. De zwitsal kindergel ruikt een stuk beter, dus die gekocht. Julian slaapt nu, zal straks zijn haar gaan doen als hij wakker is.

Terug
Bovenaan