@ Esme

He Esme

Ik wilde even zeggen dat ik erg veel aan je gedacht heb de laatste dagen.

Ik vind dat je je enrom kranig houdt. Je hebt het allemaal niet cadeau gekregen.
Laat je maar lekker verwennen. Is je vriend steeds thuis geweest om voor jullie te zorgen, of hoe heb je dat gedaan???

Je hebt wel 2 prachtige kinders hoor!!!
Wat een koppies.... (smelt)

Groetjes
Margo

Hoi Margo,

Bedankt voor je lieve berichtje.

Het gaat eigenlijk wel goed met me! Op wat menstruatieachtige krampjes na ben ik eindelijk na lange tijd pijnvrij en dat is heerlijk! Wel even wennen,..

Natuurlijk is het balen dat er zo'n fout is gemaakt, maar wat doe je er aan?? Ben al blij dat ze mijn klachten serieus genomen hebben en ik de dag erna al geholpen werd! Natuurlijk had ik graag alles anders gezien, maar het belagrijkste blijft gewoon dat het met mijn kleine meisje goed gaat.. Ik knap wel op!

Ik heb het geluk gehad dat mijn vriend al 3 dgn in de week ouderschapsverlof heeft. Ook wat hulp gehad van moeder en schoonmoeder (maar wonen ver weg) en de rest alleen gedaan. Was wel ff pittig ja.. Niet zo zeer qua werk, want Kay is super makkelijk en slaapt nog smiddags, maar meer de pijn die het lastig maakte.

maar goed.. nu maar denken aan leukere dingen, toch?

Hoe is het met je ontsteking?
opgeknapt? Doet Daniek het goed?

liefs,
Esmé

He Esme

Wat fijn dat je je beter voelt.
Ik heb echt zo aan je gedacht! Met mij ging het minder, maar als ik dan dacht aan wat jij doormaakte, dan was het geen wat ik had een peuleschilletje....

Heerlijk dat Roger ouderschapsverlof heeft, hoelang heeft hij dat??
En fijn dat je veel steun hebt gehad van je (schoon)moeder.

Hier gaat het inmiddels ook weer beter.
De ontsteking is nog niet weg. Er zit nog een rode, harde  plek, maar die is veel kleiner dan dat ie geweest was. Over de harde plek maak ik me wel zorgen. Gaat die ooit nog weg? En word mijn buik ooit weer zoals die was?? (was al niet veel soeps, maar is nu helemaal niets... overal deuken en bulten....) En ik ben er niet ziek meer van en dat scheelt. Ik ben er van overtuigd dat het goedkomt, maar als ik teveel doe, dan voel ik dat wel.
De plek gaat dan "trekken" en ik krijg hoofdpijn en word heel moe. Maar dat zal op den duur ook minder worden.

Met Daniek gaat het goed. Door de AB-kuur hebben we wel schimmelinfectie gehad, waardoor mijn voeding drastisch minderde en waardoor zij vaak kwam voor BV, maar inmiddels is dat weer ruimschoots ingehaald. Ze was maarliefst 200 gram aangekomen. Ze is nu heel makkelijk en slaapt goed. Ze slaapt 's nachts al door!!! (grote meid hoor, volhouden zo!! haha)
Ze heeft alleen al 3 weken ontstoken oogjes. 's Morgens heeft ze van die pusserige ogen. Ze kan ze nauwelijks open krijgen. Zijn dus al 3 weken aan het kwakkelen daarmee dus ga morgen maar eens de dokter bellen voor een zalfje want dat is het zo over.
Ze is verder heel wakker. Ze lacht al veel en maakt echt contact. Ze zoekt je soms al echt op. En als ze in de box ligt kan ze erg leuke geluidjes maken... Lig dan echt in een deuk!

Stefan heeft het heel moeilijk gehad. Met name in het luisteren naar mij... Maar dat gaat steeds beter. Stefan is gewoon een druk kindje dat zijn energie kwijt moet.

Hoe gaat het verder met Gwen en Kay?
Kun je inmiddels alweer een klein ommetje maken met je meisje?

Ik blijf het apart vinden dat onze uitgerekende data 2 weken van elkaar lagen en dat we toch op dezelfde dag bevallen zijn.....

Liefs en geniet van je kids

Margo

Terug
Bovenaan