esmee en ...

hoi dames,

mijn dochter heet esmee.
nu komen wij er maar niet uit welke naam er mooi bij past.
het mag niet met een A, E of met een M beginnen. onze achternaam begint met een K.
we gaan niet weten wat het gaat worden, dus graag voor zowel jongens als voor meisjes een naam.
het mag niet te moeilijk zijn. geen top 20 naam en wel gewoon 'nederlands' .
alvast bedankt voor het meedenken.

jeey da's moeilijk!
Wij willen wel weten wat het wordt straks en krijgen het ook moeilijk met verzinnen van een naam, zeker voor een jongen.... ik zal mijn gedachten een voor je aan het werk zetten!

Greetz Esz

Voor een meisje hadden wij:
- Noortje
- Berdy
- Myrthe (maar een M gaf je aan wat niet kon)

en voor een jongen:
- Ivar
- Camiel
- Casper

De nummers 1 van de lijstjes hebben we natuurlijk zelf gereserveerd ;-)

Succes met kiezen!

Liefs,
Juul
(mamaclub maart)

Moeilijk hoor, zeker als het geen naam uit de top 20 mag zijn :)

Even denken...
- Fay
- Isa
- Fleur
- Daphne
- Lois
- Roos
- Indy

Voor een jongen:

- Luuk
- Kaj
- Leon
- ????

Staan volgens mij wel een paar top 20 namen in...

haai!!
wij zijn voor een meisje al klaar met de naam!! en voor een jongen hebben we ook wel een paar mooi namen maar 1 springt er toch wel uit!

maar wil je ook weten wat het wordt??wij wel dan vind ik het ook makkelijker;)heb zelf het gevoel dat het een jongen is;)

meisjes naam:
-naomi
-fay
-destiny
-latoya

jongens naam:
-eelco
-jayden
-sem-
-kay
misschien heb je er wat aan.

Groetjes annet

hoi dames,'

mijn nichtje heet al faye, dus dat gaat het niet worden. pffff het blijft lastig
we gaan ook nu niet weten wat het gaat worden. wisten we bij de 1e ook niet en dat is wel zo leuk. vooral ook omdat ik vind dat als ik het weet dat de rest het ook mag weten (ben niet zo goed in dat soorten geheim te houden namelijk).
alvast bedakt voor jullie reactie

Ik vind esmee een leuke naam, die staat bij mij wel op het lijstje :). Onze dochter heet Claudia dat past er ook wel bij.
en verder heb ik nog op mijn lijstje:

- Sofie / Sophie
- Bianca
- Daphne

- Jasper
- Lukas / Lucas
- Thomas

En verder weet ik ze even niet uit m'n hoofd.
Oh en onze achternaam begint ook met een K. Bij ons zijn de M en de C uitgesloten.

@mamavanesmee:

ik hoop dat je er uit komt met de namen en hopen dat je er wat aan hebt aan onze namen.en ik heb respect voor je dat het niet wil weten.wij zijn veel te nieuwsgierig.we hebben 11 november de 20 weken echo en ik vind het erg spannend!!!
succes met de namen

groetjes Annet

Terug
Bovenaan