Esmee1991

Hee!! Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen. We zijn erg druk geweest met de verhuizing en klussen enzo. Inmiddels zijn we verhuisd maar et is nog niet klaar.

Ik heb met 9 weken weer een echo gehad, die was helemaal goed! De klachten zijn, los van de vermoeidheid, weg en morgen ben ik 12 weken.

Hoe isset met jullie verder? Heb wel af en toe op t forum gelezen maar dan geen tijd gehad (gemaakt) om te reageren.
Ohja! Ik heb voor t eerst in m'n leven een positiebroek aangehad en gekocht. Wat een verademing zeg, heb de hele dag met een big smile gelopen omdat t niet meer knelde. Bij jullie al een buikje?

Groetjes!

Gelukkig dat alles goed is :) dat zal wel druk zijn geweest de verhuizing, alles gelukt?

Heerlijk hé een positie broek. Ik ga zelf meet voor de rokken, jurken en tunieken. Maar lucht allemaal op :)

ja klopt haha, echt heerlijk. We zitten inmiddels in het huis, maar er moet nog zoveel gebeuren.. Maar volgens mij is dat altijd zo. Voor de zomer ga ik ook voor de jurkjes maar met dit koude weer ga ik voor een lekkere broek! :)

Terug
Bovenaan