Esmeeke

Ben eigenlijk een beetje nieuwsgierig..hoe gaat het met je schilderijen en je website? Je was er zo druk mee, is de site al in de lucht?
Groetjes Laura mv Thom

Hoi!

bedankt voor je interesse!

Ik ben idd nog druk doende met alles..
Echter wordt op dit moment een logo ontworpen door een reclamebureau voor mijn site en daar zit ik even op te wachten. Naar aanleiding van het logo wordt de site verder ontwikkelt en kan het éindelijk de lucht in..

Ik moet dus braaf afwachten totdat de één klaar is en de ander er mee verder kan! Zucht,.. moet wel zeggen dat ik er erg onrustig van wordt. Vreselijk om zo afhankelijk van andere te zijn!! Niks voor mij..

Maar goed,.. Ik klieder nu dus lekker mijn canvas doeken vol met leuke ideetjes en die kunnen straks allemaal de site op...

Ik ben nu dus meer bezig met nog wat voorbereidingen zoals kamer van koophandelnummer aanvragen,  m'n rechten vastleggen op de   naam en "eigen ontworpen/bedachte" schilderijtjes. Dus als je ze stiekem gaat naschilderen, of je jat mijn naam,  dan kost je dat veel geld whahahaha!!!

Ik ben dus helemaal heppie de peppie, maar moet helaas nog even geduld hebben. HET WORDT OOK ZO LEUK!!

UIteraard hou ik jullie op de hoogte!

Esmé mv Kay

Je pakt het allemaal goed en grondig aan zo te lezen, heel slim! Ik ben erg benieuwd naar het resultaat, maar dat komt wel goed als het straks zo ver is.. Veel plezier met alle voorbereidingen!
Groetjes Laura mv Thom

Terug
Bovenaan