@Esmeeke

He Esme!

Voor een tijdje terug las ik dat ze bij jou bij 38 weken een keizersnede uit wilden voeren als de kleine niet gedraaid zou zijn. Ik heb eigenlijk niet meegekregen of hij/zij nu goed ligt.... (weet niet of ik iets gemist heb of dat je daarover niets gepost hebt)
Ben erg benieuwd hoe het met je gaat en of het einde voor jou al in zicht is.... Weet je al een datum voor een eventuele KS?

Ik wens je in ieder geval veel succes.

Groetjes
Margo mv Stefan en nu 40.3 zwanger (wanneer kom je nou??? mamma heeft de huur al opgezegd hoor!)

Hey Margo!

Hier gaat alles goed. De kleine ligt nog steeds dwars en als dat woensdag nog zo is dan word er op korte termijn een datum geprikt voor een KS. Mocht de kleine goed liggen dan wordt ik evenzogoed ingeleid ivm mijn bekken en vorige bevalling  etc..

Maar voel de kleine nog duidelijk dwars liggen haha.. dus ga er gewoon vanuit dat ik snel genoeg weer mama wordt ;-)

Hoe gaat het met jou? nog vol te houden? Waarom meld je je ook niet aan bij "ons hyves clubje"? wordt super veel geschreven en is echt héél gezellig. ik hoor het wel als je de link wilt.

Groetjes!

Esmé mv Kay en ???

(38.1 wk zw)

He Esme

Hier gaat alles ook nog goed. Word wel zwaarder natuurlijk. Ben van de week bij de GYN geweest en de BM-mond is al geheel verstreken. Nu nog wachten op weeen. Deze beeb is ook geen kleintje, dus hoop niet dat het lang duurt, maar daar heb je niets over te zeggen. Ik moet donderdag weer en als er dan niets gaande is, dan word ik ingeleid.

Wat spannend he? Ook voor jou.... Jij bent van Kay toch ook bevallen met een KS? Zie je er tegen op? Mij lijkt een KS weer verschrikkelijk, maar ik ben wel zo realistisch dat het er toch uit moet. Is het niet via de gebruikelijke weg, dan moet het maar anders.

En hoe vind Kay het om grote broer te worden? Heeft ie het een beetje in de gaten?
Stefan heeft er een boekje over en dat vind ie reuze interessant. Wel merk ik aan hem dat ie gespannen is. En SUPER aanhankelijk naar mij toe.... (stiekum vind ik dat wel heel erg lekker...)

Ik zou best lid willen worden van de hyves-club, maar ik schrijf meestal niet zoveel. Ik weet ook eigenlijk niet hoe dat werkt. Zal het nog sterker vertellen: ik heb niet eens een eigen hyvespagina....
Word er daar dan echt zoveel meer geschreven dan hier op ons alom vertrouwde forumpje???

Nou, ik wens je heel veel sterkte aankomende woensdag en ik hoop dat die kleine uk alsnog met zijn/haar koppie naar beneden gaat liggen.... Ben je zelf al op je kop gaan staan??!!

Hous je ons (mij) op de hoogte??

Groetjes
Margo

Hoi Margo,

Wat een spannende dag voor je morgen zeg!! Zenuwachtig?

Kan me voorstelen dat je het helemaal gehad hebt nu..

Hier is gisteren de kleine gelukkig nog gedraait, dus mogen volgende week weer komen voor een echo. Als de kleine dan nóg goed ligt dan gaan ze kijken of ze me in kunnen leiden op korte termijn. Ligt ie dan weer dwars dan volgt snel genoeg een KS. We wachten dus netjes af..

Ik had idd bij Kay een KS, en dat is me reuze meegevallen. Was zelfs erg leuk! Maar had gewoon een erg leuk teamen veel gelachen. Ook herstelde ik erg snel. Dus als het weer zou moeten zie ik daar totaal niet tegenop. Maar natuurlijk ga ik liever voor een natuurlijke bevalling. Beter voor mama én kind (onder goede omstandigheden natuurlijk) en je bent sneller weer op de been. Máár... vind dat ook wel weer erg spannend. Heb daar eerder zenuwen voor dan voor een KS. We zien wel hoe het loopt!

Op de hyves site wordt érg veel geschreven en is super gezellig zo met die paar meiden!! Van veel dingen die hier komen te staan zijn we al op de hoogte hahaha.. Het is wat intiemer omdat er geen "vreemde" of familie mee kan lezen en je dus eerder dingen zegt als data's van geplande KS en foto's showt van de babykamer hahaha.. Dus maak nou maar gewoon een hyves aan!! hahaha..

Groetjes en voor morgen, héél véél succes!!!!

Laat even iets weten!!

Esmé mv Kay en ???

(38.3 wk zwanger)

Hallo Esme

Ik heb inmiddels een hyvespagina aangemaakt. heb alleen nog geen idee hoe het werkt.... Moet nog eea uitzoeken. Hoe kom ik nu op "onze" site????

Ben best een beetje gespannen voor morgen. Ik hoop dat ze IETS gaan doen. De vorige keer ben ik gestript. Veel voorweeen gehad en wat bloedverlies en de slijmprop verloren, maar verder niets. Ook dit word weer een grote baby, dus ze willen me niet te lang laten lopen....

Ik hoop dus dat ik morgen gelijk mag blijven. Ook omdat de BM mond al verstreken is. Maar dat zal wel niet. Het zal eerder zo zijn dat ze afspraken gaan maken voor een inleiding..... Ben benieuwd. Ik houd jullie op de hoogte.

Laat me even weten hoe ik bij DE groep kom... maar ik weet niet wanneer ik dat kan doen.... wie weet heeft de nacht een verassing voor ons in petto!

Groetjes
Margo

Terug
Bovenaan