@ Esmeeke

Hallo Esmeeke,

ik las dat jou kleine ook maar besloten heeft om er toch goed voor te gaan liggen, fijn he!! Die kleine van mij besloot gelukkig zelf ook maar om goed te gaan liggen, anders had ik voor een   keizersnede gekozen.

Dus nu is het wachten op de natuurlijke bevalling (kan me bij jou herinderen dat je wordt ingeleid ivm een groot kind en BI??)

Nou sterkte met de laatste loodjes, hoop dat je je kleine snel vast kan houden!!

Groetjes Anne
mv Levi en ???? nog 3 wk

Hoi!

Ja de kleine lag voordurend in stuit en de laatste weken dwars.. wat voelde dat onprettig zeg, dat dwars liggen! Maar eergisteren heeft het zich dus nog net op tijd bedacht..

Volgende week moet ik terug komen om te kijken of de kleine idd nog goed ligt. Ligt de kleine nog goed dat gaan ze me inwendig controleren. Is mijn baarmoedermond dan verstreken of heb ik al wat ontsluiting, dan willen ze me (op korte termijn) gaan inleiden dmv een infuus. Zonder bovenstaande mogen ze me niet inleiden, dus niet met gel of pilletje omdat dan ook het litteken van de eerdere keizersnede kan verweken en dat is natuurlijk gevaarlijk! Dan moet ik gewoon braaf afwachten,.. zucht.. Máár ligt de kleine weer dwars dan wordt de datum voor een keizersnede gepland.

De reden dat ze de kleine eerder willen halen heeft te maken met oa mijn vorige bevalling. Ik liep tot de 41.1 wk en de bevalling liep niet helemaal lekker waardoor Kay in ademnood kwam. Maar idd, ook gezien mijn bekkeninstabiteit. Met een peuter rond rennen en directe familie 1,5 uur bij je vandaan is het soms toch best wel pittig. Al ben ik super blij dat ons ventje (2,5) erg lief is en nog smiddags 2,5 uur slaapt, dus kan ik even rusten.

Ik ben dus erg benieuwd wat ons dus de komende dagen/weken nog te wachten staat haha,..

Ik merk nu wel erg dat het kopje in het bekken aan het zakken is,.. pff.. die heerlijk zeurende en pijnlijke onderkant met zitten en lopen!! haha..

Nog even!!

Hebben ze bij jou ook iets afgesproken of mag je gewoon afwachten totdat het begint?

Hou je het een beetje vol? Gaat het met je peuter samen?

Succes!

Esmé mv Kay en ???

(38.4 wk zw)

Terug
Bovenaan