Espritxx/Muizeke

Hoi Elise,

Het was even zoeken, maar hier staan we weer!

Ben je inmiddels bevallen? Hier gaat het keigoed met Mees, hij is inmiddels alweer 6 dagen! Daantje is helemaal gek op haar broertje en ik kan ook steeds beter weer uit de voeten, de bevalling was behoorlijk heftig en snel dus ja ...

Ik lees het wel! En succes met de laatste loodjes!

Liefs Femke

Waah muizeke gefeliciteerd!! (sorry, ik breek even in) Een zoon, wat leuk, wat geweldig zeg.. een koningskoppel ;-)
Leuke naam ook Mees, past goed bij Daantje.
Vertel vertel, hoe is het allemaal gegaan????

Liefs, 10e

Hoi, wat leuk al die reacties! Het gaat hier inmiddels heel erg goed. Ik ben deze keer in het ziekenhuis bevallen vanwege een infectie die ik gehad zou hebben, daardoor was het voor ons heel erg spannend, Mees zou er vanalles van gekregen kunnen hebben dus de laatste twee weken van de zwangerschap waren helaas een groot tranendal. Totdat de kinderarts na de bevalling aan mijn bed stond en vertelde dat het waarschijnlijk een valse meting in mijn bloed was geweest en ik hoogstwaarschijnlijk geen virusinfectie gehad had... en bedankt. Natuurlijk is dat waar je op hoopt maar die laatste 2 weken waren echt heel erg zwaar, Mees had blind, doof of geestelijk gehandicapt kunnen zijn, maar nu blijkt ie gelukkig kerngezond! We zijn zo ongelooflijk blij met hem en met dat hij dus toch niks mankeert, denk dat we een hele grote beschermengel op onze schouders gehad hebben!
Groetjes Femke

Van harte gefeliciteerd met je zoon Mees
Heeft zeker een beschermengeltje wat fijn dat ze het fout hadden maar vervelend dat je de laatste twee weken van je zwangerschap zo moest doorbrengen .
groetjes lisette

Terug
Bovenaan