Essie -86 ?

Nou nog steeds niks :-( wachten wachten en wachten.
Kan bijna niks meer niet eens fatsoenlijk lopen.
En die voor weeen en alles van het voorbereidende werk doet erg zeer.
Vervolgens dan is de pijn ffkes helemaal weg.
Zo raar.
Gisteravond nog naar het zieknehuis gebeld want ik had geloof ik wat vruchtwater in mijn broekje zitten dus denk ga toch maar even bellen en ik moet het even aankijken kan een scheurtje zijn als het heel de tijd blijft moest ik vandaag komen maar dat was dus niet nou alleen maar weer slijm enzo dus weer wachten op de weeen de echte dan dat zei ze ja ben dat wachten wel beu!

Aan de ene kant denk ik kom op waar wacht je nog op hoe lang moet ik nog met die krampen doorlopen bij de een is het binnen een uur aan de gang en bij duurt het dus een paar dagen pfff.
Ach van de positieve kant ik kan nog wel uitslapen :) Maar ben nou wel nieuwschiering naar dat kleine meisje en natuurlijk ook hoe de schisis eruit ziet en of ze toch nog andere afwijkingen heeft.
De nachten zijn wel rot nou ach we zien vannacht maar weer.'

Ben net al in bad geweest schijnt te helpen daar is het vorige week ook mee begonnen dus fingers crossed duimen jullie mee haha.

Groetjes Esther
 
Zal voor je duimen meid...

Kan me goed voorstellen dat je er zat can bent, loop zelf inmiddels al 4 weken met voorweeen maar nog geen ontsluiting (misschien inmiddels al wel maar laatste inwendig onderzoek nog niet)
Hoop dat je meisje niet te lang meer op zich laat wachten
 
oh meid wat spannend zeg! kan me heel goed voorstellen dat je wilt dat t doorzet! als het dan toch begonnen is wil je de klus klaren ook en lekker jullie meisje vast houden!

hier nu 38+3 maar van mij mag het ook beginnen.. ben er klaar voor.. ik wil niet langer wachten.. 2 weken geleden zijn mijn nichtjes geboren dus nu zijn wij wel eens aan de beurt!

ik duim met je mee!
 
Terug
Bovenaan