@Essie

Hey meis,

Ben even benieuwd hoe het met je is? Ik werd gisternacht wakker en moest meteen aan jou denken. Kun je het een klein beetje van je afzetten? Moeilijk hè zoiets? Probeer wat afleiding te zoeken. Maandag hebben jullie een gesprek over vervolg onderzoek?Heel veel sterkte met het maken van jullie keuze.
MAAR..... Vertrouw op je gevoel. Waarschijnlijk is het een storm in een glas water.
Een heel fijn weekend gewenst en kop op.

Dikke knuffel,
Annet

Hoi Annet, lief dat je aan me denkt. Maar je moet
's avonds Slapen en niet wakker zijn.

Hier gaat het erg wisselend. Ik heb er nu over na kunnen denken en dan denk ik weer het is fout, dan wee het is goed. Pffff lastig. Maandag hebben we een gesprek en we gaan als het kan toch voor de vlokkentest. Ik kan gewoon niet goed omgaan met de stress. Heb hoofdpijn en pijn in de nek. Mijn vriendin ging maandag op gesprek en mocht diezelfde middag al voor de test. De uitslag had ze die woensdag al.

Ik duim dat alles goed is. Als presentje voor de zenuwen krijgen we dan ook gelijk te horen of het een jongen of meisje is.

Het is dus nog even afwachten......... Laat jullie wel horen wat of hoe. Maar ik denk dat ik deze week even wat minder op de site ben, ben er te veel mee bezig.

Sinds ik zwanger ben ben ik tussen half drie en half vier wakker en val na vijven weer in slaap.
Ik had die stress afgelopen week al voor de combinatietest en idd om het van je af te zetten kun je beter even niet gaan zoeken op het net naar zaken die te maken hebben met zwanger zijn.
Hoop dat je ook snel je test en duidelijkheid krijgt. Sterkte voor jou en je gezin!

Terug
Bovenaan