@Essie

Hey Essie,

Was even benieuwd hoe je gesprek is gegaan vandaag ivm je combinatietest. Kan me voorstellen dat je even niet veel op t forum bent dus voel je niet verplicht iets te schrijven als je er even geen behoefte aan hebt. Sterkte meid!

Helaas was er vandaag geen plek voor een vlokkentest. Donderdag pas. Het kan ook zo zijn dat ik te ver ben dan. Ik moet dan wachten tot 16 weken voor de vruchtwaterpunctie. Ik hoop dat het donderdag nog kan. Ik krijg dan maandag de eerste uitslag. Kleine uk weer gezien en je kunt zo moeilijk voorstellen dat er iets mis zou zijn. Uk is zo druk, mondje ging open en dicht, armen en benen vlogen steeds weer voorbij. En ukkie puk liep weer een dagje voor. Tja helaas af wachten.

Heb wel een beetje mee gelezen maar heb de puf niet om te reageren. Ik heb door de stress zo'n hoofdpijn en nekpijn. Ik zal jullie de uitslag wel laten weten.

Lynn een hele fijne trouwdag. En meid zelf ben je gewoon het zonnetje. Ik ben speciaal nog de dag voor mijn trouwen een witte paraplu gaan halen. Ondanks de regen was het voor ons toch nog een mooie dag. Geniet er van.

Lieve Essie,

Wat een onzekerheid zeg! Kan me voorstellen dat je enorme hoofd/nekpijn ervan hebt. Neem je rust meid.
Jammer dat jullie vandaag niet meer terecht kunnen, hopelijk donderdag wel anders zit je nog langer in spanning. Ik hoop dat dat jullie bespaart blijft.

Gelukkig beweegt jullie ukkie pukkie goed en wie weet is er wel helemaal niets aan de hand, het is en blijft tenslotte een kans berekening! Ik houd ook goede moed voor jullie.

Ik wil je zeggen dat ik aan je denk (iedereen trouwens) en ik leef ontzettend met je mee!

Dank je wel voor je lieve woorden, het komt woensdag ook helemaal goed, wel of geen regen, het wordt een hele mooie en bijzondere dag.

Hou je taai lieverd! Liefs Lynn.

Lieve Essie, wat vervelend dat het vandaag niet kon! Ik hoop echt dat het donderdag wel kan, anders moet je nog langer in de spanning zitten.
Meid, ik duim echt dat alles goed is en ik denk aan je!

Liefs!

Ow meid wat heb jij een stress zeg! Kan het me goed voorstellen. Ongelooflijk dat er geen plaats meer is!!! Duim voor donderdag op een plaatje!

Bah wat een vervelend verhaal! Maar als zometeen alles goed blijkt te zijn, valt dit allemaal in het niet!

Succes en beesel veeeeel sterkte.....

Liefs

Jeetje wat een spanning!! En wat vervelend dat je niet meer terecht kon gisteren. Hopelijk lukt dit donderdag wel en krijgen jullie snel de uitslag!

Meid ik denk aan je en blijf duimen!!!

Liefs

Terug
Bovenaan