@essje1980 osteopaat

Ik zie dat je met Karlijn naar een osteopaat bent geweest. Ik zit te twijfelen om ook met Lars hier naar toe te gaan omdat hij overdag slecht slaapt (en de laatste nachten komt hij ook weer) en ook veel huilt.

Hoe is de behandeling bij Karlijn gegaan? Ik ben namelijk ook al 2x naar een Manueel Therepeut geweest, maar hij kijkt alleen naar de nekwervels. Ik ben benieuwd of een osteopaat verder kijkt dan alleen dat. Hoelang duurde de behandeling?

Liefs, Liselotte

Hallo Liselotte,

De behandeling duurde ongeveer een uur. Hij heeft eerst ons vragen gesteld en uitgelegd wat hij ging doen. Daarna heeft hij haar buikje gemasseerd en de nek bekeken/ gevoeld. Ook heeft hij mij geleerd hoe ik Karlijn moet masseren. Ik heb er wel een goed gevoel bij. Volgende week moeten we er weer naartoe.
Het cb adviseerde ons om naar de osteopaat te gaan.
Ik hoop dat je wat aan dit antwoord hebt, vind het een beetje lastig om te verwoorden wat de osteopaat heeft gedaan maar als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel.

Hoi,

Julian had een hele sterke voorkeurshouding, nu hebben we inmiddels 6 behandelingen gehad bij de chiropracter. Julian zit heerlijk in zijn vel, heel erg verandert van een driftig mannetje naar een zeer tevreden ventje. En voornaamste hij kan weer heerlijk met zijn hoofdje draaien. b
Door de bevalling met de vacuumpomp stonden zijn nekwervels scheef. Juul heeft amper nog last van buikkrampen, overstrekt niet meer.
Lisselotte ik heb evt het adres van deze chiropracter voor je. Ben echt zeer tevreden. Hij zit in pijnacker.
Bij de chiropracter heb je de eerste keer alleen een babbel en gaat hij kijken hoe het gesteld is met de wervelkolom dus niet alleen de nekwervels. Aan de hand van deze afspraak zul je horen of er wat aan de hand is met je kleine, en dan zal hij pas bij de volgende afspraak correcties gaan uitvoeren.
Alle organen en zenuwen worden vanuit de wervelkolom aangestuurd, als daar iets niet goed zit kan Lars daar inderdaad erge last van hebben.

kus nath

Bedankt voor jullie reacties!!!

Ik heb de site bekeken Nathalie. Zeker een optie om daar misschien een afspraak te maken. Ik herken trouwens veel in jouw verhaal Nathalie. Wss heeft Lars last van zijn nekwervels & voorkeurshouding juist weer door een te snelle bevalling.

Ik heb straks gesprek bij cb dan ga ik dit aangeven. Ik moet wel zeggen na een huilweek, heeft hij nu echt een top weekend gehad. Slapen overdag, lachen enz..

He meid, je kan bij hem een vrijblijvend consult aanvragen, controle is nooit verkeerd. Voor het zelfde geldt is er niets aan de hand. Je kan trouwens bij de chiropracter haast elke maandagavond naar een lezing, zodoende wordt je verteld hoe het eigenlijk werkt. Je moet je wel even daarvoor inschrijven. Maar is natuurlijk gratis.

Weet je ik gaf het bij cb aan toen Juul 1 maand was, en het was echt onzin zij de arts, zij zag het niet. Lieve Liselotte als ik naar hun geluisterd had dan had Juul volgend jaar een helmpje op moet hebben. Volg wel je gevoel. Ik moest van cb ook men kind laten overstrekken en de boel bij elkaar laten krijzen als hij buikkrampjes had, hoe verzinnen ze het. Zoals je begrijpt ben ik geen grote cb fan hahaha.
succes meid

Nee begrijp dat je daar geen fan van bent. Juist het cb heeft mij wel doorgestuurd naar de fysio en die weer naar een manueel therepeut. Daar heb ik in jan. weer een afspraak mee. Mocht dat toch niet naar mijn zin zijn, dan ga ik zeker andere maatregelen namen. Fijn dat het nu wel goed gaat met jouw mannetje.

Hele fijne jaarwisseling!!

Terug
Bovenaan