@ essje1980

Hai!

Beetje rare vraag misschien, maareh...

Je zei in een reactie dat je hele goede medicijnen had tegen aambeien. Weet je nog welke dat zijn? Ik ben er (5 weken na mijn bevalling) nog steeds niet vanaf. Ik heb op aanraden van mijn vk wel een zalfje (curanol) dat ik nu al 4 weken smeer maar helaas, het schiet niet op, ben het nu wel zat!

Dankjewel alvast!

Owja, andere anti aambei tips ook welkom. Ik eet al wel mega vezelrijk enzo, dus daar ligt t niet aan...

Hmmm hier nog een klant, ik smeer ook curanol en heb hier ook pillen van, dus een dubbele aanpak zeg maar. Maar bij mij blijft hij ook redelijk hardnekkig zitten. Gisteren ging het goed, vandaag weer wat minder, ben er ook wel een beetje klaar mee! Ik eet ook veeeeel vezels, drink Roosvicee laxo, etc., maar het blijft feest.

Ik kijk het zelf nog even een week aan, anders ga ik ook op iets anders over... Maar Evje, je kunt dus overwegen om ook de Curanol pillen te halen bij de apotheek.

Bij mij was het met 2 dagen met Curanol( pillen en zalf) gelukkig weg.

Wat vreselijk dat het bij jullie ( jou en Blossom) niet werkt want gruwelijk wat doet het zeer:(

Helaas heb ik dus voor jullie niet de gouden tip( wat het dus wel voor mij was)

Ik hoop dat jullie er toch snel vanaf zijn!!
Sterkte!!!!!!

Hi Essje,

Dankjewel in ieder geval! Wel fijn dat je er zo snel van af was hoor!
Ik ga 1 nov. voor controle naar de vl, gelijk maar even vragen of zei nog een paardemiddeltje weet...

@Blossom; als ik de gouden tip heb laat ik het ke weten :) !!!

X
Evje

Haha... hier gaat het langzamerhand wel beter hoor, maar het heeft even geduurd... hopelijk blijft ie straks ook weg! Het verschilt een beetje per dag, met harde ontlasting is het direct weer feest :-(

We'll keep in (aambeien)touch! hahaha...

Terug
Bovenaan