Esther en Niem

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties!

Ik voel met goed! Heb gisteren nog een digitale test gedaan. Ideaal want je zit niet te twijfelen of je nu wel of geen 2e streep ziet maar er staat gewoon heel duidelijk zwanger of niet zwanger! En, je hebt er 3 voor 19 euro (van CB) dus dat is helemaal niet zo duur.

Lieve Esther,
weet je wat de grap is.. Jij zei al dat je er een goed gevoel over had, voordat ik mijn eisprong had! Je woorden zijn me ook erg bijgebleven! Je hebt er echt "feeling voor"!!

Hoe is het nu met jullie? Esther, waar zit je nu in je cyclus?

En lieve Niem, hoe is het met jou? Wanneer ga je testen?

X F.

ps: Jackje, bedankt voor je lieve reactie! Ik hoop dat jij ook snel zwanger wordt!

Lieve lieve lieve F,

Van Harte gefeliciteerd jullie samen! Wat zei je man. Sprong hij een gat in de lucht. Haha geweldig zeg! Ben zo blij voor jullie! Heel veel misselijke dagen (of toch juist niet) gewenst en geniet ervan! Laat wel weten zo af en toe hoe het gaat hè. Of in ieder geval wanneer je in het september forum gaat schrijven want dan kunnen we je nog volgen.

Dikke knuffels
patricia

Hoi mama
Hoe voel je je al een beetje misselijk of niet zo?
Heb je mijn mail nog ontvangen had er een verstuurd naar je nieuwe email.

Ik voel me in een woord KlOTE!!!!
weer een maand voorbij maar ja ik spreek je kus niem

Hoi meiden,

Ik ben inderdaad af en toe misselijk maar het zijn hele korte vlagen en af en toe een vol gevoel in mijn onderbuik.. verder helemaal niets, ook niet in mijn borsten.. Ik moet het maar afwachten. Deze eerste 12 weken zijn sowieso vreselijk! Mijn gyn vertelde me dat je met Clomid een iets grotere kans hebt op een miskraam dus dat schiet ook steeds door mijn gedachten!

Ik ga wel schrijven op het september forum maar ik blijf hier ook voor jullie komen hoor! Ik blijf jullie volgen. Ik hoop zo dat het voor jullie ook niet meer lang gaat duren! Ik kan me voorstellen dat het wat dubbel is als 1 iemand van "het groepje" zwanger is, dit de wens nog groter maakt om zelf ook zwanger te worden. Heb dit zelf ook al vaak moeten ervaren maar echt, jullie gaan me vast snel volgen!

Niem, ik moet na het werk even naar de kapper en daarna kruip ik achter de PC. Uiterlijk half 9 zit ik er wel achter!

X F

hoi F,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Fantastisch gevoel!

Krijg je, als medisch "geval", niet eerder dan 12 weken een echo? Acht weken wachten is echt vreselijk!!

Geniet ervan!!

x
Marielle

Hoi F,
Gefeliciteerd zeg!!!!!!!!!!!!
Eindelijk ook gelukt.

VOlgens mij krijg je bij de 6 weken ook een echo hoor, omdat je clomid hebt gebruikt. Ik had dat wel. Nu volgende week weer, dan is het mijn 12 e week!

Liefs A3

Terug
Bovenaan