Esther en Thomas op visite

A

Anoniem

Guest
Vandaag zijn Esther en Thomas op visite geweest. Was erg gezellig en voor herhaling vatbaar wat mijn betreft. Hier zijn wat foto's.

Echt veel foto's zijn er niet gemaakt.

Gr. Natasja mv Jamie

Leuk hoor, al die miniforummeetings!! En vooral leuk dat wij mee kunnen kijken naar de foto's! Ziet er gezellig uit, twee van die lezende mannetjes.

Susan

hoi hoi

wat zitten ze lief te lezen.....

leuk hoor!!!

ps wat voor soort flessen zijn dat? ik heb ze een keer eerder voorbij zien komen en ze zien er zo praktisch uit.

welk merk is dit
hoe drinken ze eruit
hoe duur zijn ze
en hoe bevalt jullie die

liefs tobi

Wat een schatjes he! Het was echt heel erg gezellig en de volgende keer komt Jamie bij ons een boekje lezen!
Die flessen zijn van Nuby (had ik gekocht bij felicitas) Volgens mij zijn ze te koop bij de Etos qua prijs valt het wel mee 6,95 dacht ik zo. Je hebt ook zo'n fles met een breder rietje Het is wel handig maar je moet ze er echt uit leren drinken. Thomas begint het net iets te snappen haha
Liefs Esther

Lydia heeft ze ook van Nuby, idd rond de 6-7 euro. Ik vind ze ideaal: ze dronk alsof ze nooit anders had gedaan, ik heb die met zo'n siliconenrietje. Alleen als je ze te vol doet en dan in je tas gaan ze lekken of spuiten als je het rietje openklapt... Kunnen zo in de vaatwasser, helemaal te demonteren, dus perfect. Lydia loopt er zelfs mee rond met het rietje in de mond, en dan al drinkend heeft ze de handjes vrij voor speelgoed...sinds een paar dagen oefen ik ook af en toe met een tuitbeker maar dat vindt ze raar, dan moet ze haar hoofd achterover doen en dat vat ze nog niet helemaal.

Terug
Bovenaan