Esther wordt ka(a)l(er)

Nou, zoals ik al zei, Esther wordt kaler! Haar lange haren groeien de laatste tijd super hard, maar het kleine dons wat ervoor zorgde dat het een beetje wat leek begint uit te vallen. Het viel me al op dat ze zo niesde de laatste tijd en ik vroeg me af of ze verkouden werd. Nou heb ik de hele middag met Esther op mijn buik gezeten en ik weet zeker dat het dát niet is: die kleine haartjes kriebelen ontzettend als je ze in je neus krijgt. En als je haar een zoen op haar hoofd geeft en je krijgt ze in je mond...bah!
Ben benieuwd of ze nu ook een andere haarkleur gaat krijgen? Ik zie er al wat blonde haren doorheen piepen!

Groetjes,

Eveline

hoi eveline
boas kreeg ook kale inhammen bovenop,maar daar is dezelfde kleur haar teruggekomen.en achterop heeft hij van oor tot oor een kale band van t liggen.wel zonde,maarja..ik ben wel blij dat ik m in ieder geval niet hoef te knippen,want dat word niks.
groetjes kari

hoi eveline,
nynke wordt ook kaler! we zeggen steeds voor de grap: je gaat steeds meer op papa lijken (die is kaal)! ik vind haartjes in haar bedje en in bad als ik haar haartjes heb gewassen. ook heeft ze een kale ligplek. ik zie nog niks in de plaats van het verloren haar komen, maar ik ben benieuwd, wij waren namelijk allebei blond als kind en nynke is nu nog doker.

groetjes,
daphne

Laura heeft al haar haar nog, maar ik begrijp er niets van. Zowel haar vader als ik waren allebei heel licht als kind en die kleine van ons wordt wel lichter, maar lijkt een beetje rossig te worden! Van wie ze dat nu weer heeft?!?

Groetjes Ilona

Quinn heeft een mooie ronde kale plek op zijn achterhoofd. Verder blijven de haartjes nog goed zitten. Papa en mama zijn allebei blond (alhoewel ik als baby zwart haar had!) en hij ook. Ben benieuwd wanneer er weer nieuwe haren op die kale plek gaan groeien. Kan nog wel even duren denk ik.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan