Esther

Hoi Esther,

Hoe is het met je? Ben je al begonnen met de Provera? En als je straks met de Clomid bent begonnen, kijken ze dan d.m.v. echo's of je een eisprong hebt?

X F.

Hoi F,
Ik had al een berichtje voor je achtergelaten onder jouw vorige berichtje. Maar inderdaad,begonnen met provera,5 de dag en ik krijg inderdaad echo's om te kijken of ik een eisprong heb...spannend dus.
Alles goed met jou? Ik hoop van wel...nog een klein weekje en dan je eerste echo!
Liefs Esther

Hoi Esther,

Spannend hoor! Wanneer word je gemiddeld ongesteld nadat je provera hebt genomen? Wel spannend he? Nu kun je dan straks ECHT voor "t eggie" weer...

Met mij gaat het goed hoor.. ben wel behoorlijk nerveus voor dinsdag. Ik zou er echt stuk van zijn als het mis is. Daarbij is vandaag een dag waar ik een dubbel gevoel heb.. vandaag was de dag dat het de vorige keer mis ging (6 weken en 3 dagen). Ik hoop ZO dat de echo goed is! Ik durf er gewoon niet eens aan te denken dat het misschien anders is.. stort mijn wereldje echt even in moet ik zeggen!

Maar goed, houd je me op de hoogte van alles? Ik laat jullie natuurlijk ook weten hoe alles is gegaan dinsdag.

Dikke kus F.

Terug
Bovenaan