Et Voila, Xavier Dante begroet de wereld

Lieve mede moeders en aanstaande moeders, vandaag 10-08-08 is het eindelijk zover dat wij onze zoon in onze armen mochten houden. Xavier Dante zag de wereld voor het eerst om 17.46 uur. Om 15.00 uur braken Liz d'r vliezen en daarna ging het in een sneltrein vaart, althans zo voelt het. Weeen werden heftiger en met een kwartier ging het van 5 min tussenpoos naar 1 min tussenpoos. De verloskundige gebeld, die kwam meteen en na bijna 3 uur hard werken kwam de kleine man te wereld. Ik kan niet beschrijven hoe trots ik ben op mijn vrouw dat ze zoiets voor elkaar heeft gekregen. Nu het met eigen ogen aanschouwd te mogen hebben kan ik alleen maar zeggen dat jullie dames pas echte kerels zijn en mannen maar watjes. Ik wens een ieder die nog gaat bevallen heel veel sterkte toe en aan alle mannen wil ik graag kwijt: Blijf erbij en ondersteun je vrouw je helpt er haar echt mee.

De trotse moeder ligt inmiddels een beetje te slapen en te genieten van haar zoon.

Groet van een inmens trotse vader, Pascal van Herwijnen

Wat een lief berichtje papa!!! Ik wens jullie er veel geluk mee.
Krijg er een brok van in mijn keel.....maar ja dat heb je met die hormonen he!
Morgen ben ik aan de beurt...

groetjess manon

Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoon Xavier Dante! Geniet van jullie kleine mannetje! En Lizzy, geniet vooral van de kraamweek,  je moet snel genoeg weer zelf aan de slag.

Groetjes,
Susan

Terug
Bovenaan