Eten 10mnd vakantie spanje

<p>Hoi,</p><p>wij gaan deze week met onze zoon van 10 maanden naar Spanje. Ik vroeg me af hoe jullie dat op vakantie doen met eten. Verkopen ze bijv. Ook crackottes in Spanje? Ik ben wel van plan 1 ochtend even te koken voor de rest van de week en hier en daar een potje geven.</p>

Ach ze hebben iig brood, verse groente en fruit en zonder twijfel babypotjes. Daar kom je je vakantie vast wel mee door! De supermarkten zijn volgens mij ook best gevuld met snacks voor jonge kids.

Ik ben al een aantal keer op reis geweest met mijn dochter van 1.5 jaar (Italie, Malta, Griekenland, Slovenië) 
Overal verkopen ze wel wat potjes groente. Vers fruit kun je natuurlijk ook overal krijgen. Crackers/koekjes en knijpfruit ook. T is allemaal wat meer zoeken en van een ander merk dan in Nederland maar ze hebben in Europa echt overal wel wat!
Het enige wat altijd echt moeilijk te vinden is, is dixap/roosvicee. Ik neem nu altijd maar een hele volle fles van huis mee. Mijn dochter weigert water te drinken en ik vind het niet fijn om haar op vakantie pure appelsap/ice tea ofzo te geven.. dat is zo zoet. Ook limonadesiroop is echt slecht te vinden in het buitenland. Dus als je kindje iets van dixap drinkt, dit wel meenemen!
Ik neem altijd ook 3 potjes groente en een doosje vol koekjes/rijstewafels etc. mee zodat ik in ieder geval wat achter de hand heb als ik ff niks kan vinden in een piepklein supermarktje. 
Probeer een Lidll te vinden, die vind je bijna overal in Europa en hebben een prima aanbod. 

Terug
Bovenaan