Eten baby 9 maanden bij hele dag weg

<p>Hi!</p><p>Ik heb een vraag... </p><p>Hoe doen jullie het als je een hele dag op pad bent met je baby en het eten? Overdag een broodje en fruit is makkelijk mee te nemen. Maar het avondeten? Als je dat van te voren kookt en er zit vlees in, kun je dat niet een hele dag ongekoeld meenemen. Mijn dochtertje van 9 maanden eet nog geen zout, dus echt met de pot meeeten als wij gaan eten kan nog niet. Ook potjes wil ik haar niet geven, ze krijgt alles vers.</p><p>Wellicht hebben jullie nog handige tips hierin?</p><p> </p><p> </p>

Het avondeten in een bakje/zakje en dan een klein koeltasje meenemen? 
En anders zou je voor 1 keertje toch wel potje kunnen geven?

Op vakantie gaven we s avonds dan toch een potje als uitzondering. Ook hebben we in het restaurant wel eens om wat brood met avocado gevraagd en at hij mee met ons waar mogelijk - stukjes tomaat / andere rauwkost of groenten waar geen saus / kruiden opzaten. Een x een extra boterham ipv groenten kan ook wel voor een keertje misschien?

Als je een paar maaltijden invriest haal je het voor vertrek uit de vriezer dan heeft het onderweg de kans om te ontdooien. 
Ik doe het of al in een bakje wat magnetron en diepvriesbestandig is of in ijsklont vormpjes..
Succes! 

Als je een paar maaltijden invriest haal je het voor vertrek uit de vriezer dan heeft het onderweg de kans om te ontdooien. 
Ik doe het of al in een bakje wat magnetron en diepvriesbestandig is of in ijsklont vormpjes..
Succes! 

Succes! 

Succes! 

Wij namen het ook altijd bevroren, in een koeltasje mee. Er zijn van die handige, kleine koeltasjes! 

Terug
Bovenaan