Eten baby van bijna 9 maanden

<p style="text-align: left;">Hallo moeders </p><p>Ik heb een zoontje van bijna 9 maanden een heerlijk mannetje en doet het super goed. Ook eet hij erg goed brood fruit en avond eten.</p><p>Alleen het fruit en avond eten met stukjes vind  hij nog niet echt lekker is dit een probleem? Blijf het natuurlik wel aan bieden.. het gekke iis dat die brood en koek wel gewoon eet...</p><p> </p><p>Xxx</p>

Mijn dochter at met 8 maanden al stukjes maar mijn zoontje met 10 maanden nog niet is dus heel verschillend. Ik maakte er een stamppot van en binnen 5 minuten had hij zijn bordje leeg en ik gaf hem zacht fruit zodat het kauwen makkelijker ging.

Kan hoor  mijn zoontje van 16 maanden eet nog steeds geen stukjes avond eten .  Slaat die gelijk weg . Dus prak het  gewoon en voer hem dat gewoon.  Komt vanzelf wel dat ze alles perse zelf willen gaan doen en vooral 9 maanden is nog erg jong dus eet je kindje wel geprakt gewoon lekker prakken dan hoor ? zolang ze het maar binnen krijgen 

Wij vinden toch ook niet alles even lekker? Ik denk dat het bij kinderen ook zo werkt. Zo moet mijn zoontje bv. niks van kiwi hebben als baby al niet en hij is vorige maand 2 geworden maar moet er nog steeds niks van hebben.

Terug
Bovenaan