Eten = drama

A

Anoniem

Guest
Pffff, volgens mij zitten we hier weer in zo'n "fase"... Alle eten gooit meneer weer uit z'n mond. Het begon vorige week met brood eten. De eerste 2 stukjes gaan prima en dan duwt hij alles weer met z'n tong uit z'n mond. Na 5 stukjes weer te hebben teruggeduwd, doet hij z'n mond helemaal niet meer open en als je het ietwat dwingender probeert (ook met stemgeluid) begint hij flink te protesteren. Enfin... ik dacht: och een paar stukjes brood is niet zo erg...

Nou, sinds gisteren is het nu hetzelfde verhaal met de warme maaltijd. Ook eerst 2 hapjes, mondje open, kauwen en doorslikken en vanaf dan is het weer drama. Ik push niet teveel, maar probeer toch wel ìets naar binnen te krijgen. We hebben al verschillende smaakjes (ook met broodbeleg) geprobeerd, maar hij doet het ook met eten wat 'ie normaal hartstikke lekker vindt. Pffff frustrerend hoor. Gelukkig drinkt hij genoeg, dus daar hoef ik niet bang voor te zijn. Ook met fruit begint hij moeilijk te doen.

Ik hoop dat deze "fase" snel weer over is.

Groetjes happyM mv Tygo (vandaag over één weekje jarig)

Yep, een fase. Soms om krankzinnig van te worden. Succes!! Wij zitten ook midden in een fase maar nu verliest ze wel haar puppyvet, ach dat is ook het enige positieve..hahaha
Groet Resnek

Terug
Bovenaan