eten en drinken

Wat geven jullie, naast de melk, je kindje te drinken?
Het cb zei dat ik haar water of anders thee moest geven. Ik geef haar sinds het weekend dagelijks thee, nou ja geven.. ik doe een poging maar ze wil het niet drinken.
komt dit omdat het een andere smaak is waar ze aan moet wennen of vind ze het gewoon echt net lekker?
Met eten is het nooit een probleem. worteltjes, bloemkool het maakt niet uit gelijk de eerste keer dat ik het geef eet ze het.

welke groente kan/mag ik geven? Gewoon alle groente of zijn er groentesoorten die ze pas mogen hebben als ze ouder zijn?

hey,

voor groenten, kijk eens op http://www.keukenkikker.nl/

Floor vind thee heerlijk, water en limonade (van diksap) vind ze minder lekker. Maar ook hier geld volgens mij dat ze aan de smaak moet wennen. op water krijg ik al een steeds minder vieze reactie. Wat wel heel grappig is, is dat de helft steeds weer uit haar mond loopt, alsof ze moet wennen aan de dunheid van de drank ofzo..

liefs,

T

Ik geef ze eigenlijk nog niet echt iets anders te drinken dan melk! Ze krijgen wel fruithap en groente. Noor heeft gisteren keihard zitten huilen met een hap spinazie in haar mond, ze slikte het niet eens door haha...ze heeft zeker een kwartier met haar mond open met die hap spinazie in haar mond in de wipstoel gezeten... Ze hoefde van ons niet meer te eten, volgende keer proberen we het weer...maar die ene hap gaan we echt niet uit haar mond peuteren...Seth at het prima maar was er ook ineens klaar mee...vananvond maar weer eens wat anders proberen!

hier ook alleen melk en groente en fruithap.

Mij is nog niet aangeraden om iets anders qua drinken erbij te geven. En ik ben elke dag weer blij als Stan zijn gewone flessen al opdrinkt...

Ik maak wel 2 papflessen op een dag, die gaan erin als 'water'.

Mij valt wel op dat de papflessen beter in zijn maagje blijven zitten. Hebben jullie kindjes dat ook? Als hij een normale fles krijgt komt soms na een uur nog iets terug. Moet er wel bij zeggen dat hij ook wel heeeeeeel erg actief is!

Ik geef Julia wat water tussen de flessen door. Ze vindt het echt heel erg lekker. Ze zat een keer bij mijn man op schoot en die zat een glas water te drinken. Julia reikte naar het glas, alsof ze ook wilde. Dus voor de grap de beker aan haar mond gezet en ze nam meteen slokjes. Dus nu geven we haar dus water. Dit geven we in een tuitbeker. Vindt ze nog wel lastig, maar het gaat steeds beter.

Terug
Bovenaan