eten en slapen

Hallo mensen,

Onze zoon van bijna 7 maanden (19-05-2005) krijgt nog steeds 4 flessen opvolgmelk. Wij willen wel graag van de 1e fles af (06.00 uur). Het schema dat we nu volgen is als volgt.

06.00 fles 210 water 7 schepjes nutrilon
dan gaat hij weer op bed tot plusminus 9.30, maar is vaak om 08.15 wakker en ligt dan lekker te teuten.
10.00 fles (zie boven)
11.00 weer op bed tot 13.00-13.30 ligt eraan wanneer hij wakker is
14.00 fles (zie boven)
15.00 fruit
15.45-16.00 op bed tot ong 17.00
17.15-17.30 warme hap
18.30 fles (zie boven)
19.30 op bed en slaapt dan tot aan 06.00 meestal is hij dan ook wakker.

hij huilt eigenlijk nooit en drinkt ook altijd z'n flessen helemaal leeg, want op het cb zeiden ze dat hij vanzelf melk zou laten staan

  ik vraag me af hoe jullie dat allemaal doen, het is toch onze eerste en dan weet je het allemaal niet zo goed.

tot lezens groetjes Malou
 
Hoi Malou,

heb je al eens geprobeerd om in zijn laatste fles wat Nutrix Rijstebloem te doen? Misschien dat hij dan wat langer doorslaapt en de fles van 06.00 niet meer nodig heeft?
Succes!
Groetjes
Brenda
 
Hoi Malou,
Het is toch juist lekker dat hij dan nog doorslaapt tot 9:30.
Wat je ook zou kunnen doen is inderdaad 's avonds pap van de fles maken, vanaf 7 maanden mogen ze volgens mij ook gewone pap hebben en dat vult weer beter dan nutrix.
En dan hopen dat hij wat langer doorslaapt en dan 's morgens kan beginnen met een boterham of een bordje pap met een lepeltje.
Mischien heb je er iets aan.
Groeten Marieke.Rick 2jr Joost 12wk
 
Hoi,

Mijn zoontje is 6 maanden en wij doen al een paar weken rijstebloem door de laatste fles, maar hij slaapt er niet langer door hoor! Hij is ook meestal rond 6 uur wakker, eerst nog wel eens om een uur of 7, maar de laatste paar weken is het vroeger helaas. Maar je kan het proberen.

Groetjes
 
Hoi,

Mijn zoontje is ook 7 maanden en heeft nog maar 1 fles.

zijn schema is als volgt:
8.00 bordje pap
tussendoor fruithapje en wat drinken
12.30 boterham met 100cc opvolgmelk in tuitbeker
tussendoor drinken en koekje
17.00 warm eten en toetje
20.00 laatste fles 200cc

groetjes ilona

 
Terug
Bovenaan