Eten en slapen

Hallo allemaal,

Wij zijn sinds 28 maart de trotse ouders van een dochtertje. Aankomend weekend willen wij graag met fruithapjes gaan beginnen. Ik heb al een aantal voedingsschema's van jullie gelezen op dit forum. Toch heb ik nog wat vragen. Jullie doen bijv. een fles om 08.00 uur en dan een fruithapje om 10.00. Maar mijn dochtertje slaapt dan alweer. Maken jullie jullie kindje dan wakker? Dat probleem heb ik dan 's middags ook. Ze is per fles   ongeveer 1,5 à 2 uur wakker.
Alvast bedankt voor de reacties!
 
Hoi, niet teveel naar de tijden kijken, die verschillen natuurlijk per kindje...

Ik wacht zelf altijd tot m'n zoontje wakker wordt, zodat hij soms om 9:30 aan een prakje zit, maar het is ook wel eens 11:00...

Heel veel succes en plezier met die eerste hapjes, weer een hele mijlpaal. (Ik heb trouwens een maand lang moeten oefenen voordat mijn zoontje ook echt wat ging eten...)

Groeten, Joke.
 
Hoi

Je kunt in het begin ook een paar hapjes voor of na de fles proberen het gaat er om dat ze leren van en lepeltje eten.
Mijn dochter is van 2 april en binnen een week eet ze een half potje fruit
ik geeft het haar waneer ze wakker is ong een half uurtje voor de fles of een uurtje er na

succes en hou de film/foto camera bij de hand want dat eerste gezicht wil je niet missen.

Groetjes Willeke
 
Terug
Bovenaan