eten en slapen

Mijn zoontje van bijna 2 wordt iedere nacht rond dezelfde tijd schreeuwend wakker. Nu heb ik via via gehoord om omega 3 vetzuren tegeven . Heeft er iemand ervaring mee en wat is het precies. Op internet staat het allemaal meer voor volwassenen.
 
Hoi Inge
Mijn dochtertje krijgt ook Omega 3, maar dat is voornamelijk omdat ze een droge huid heeft. Het schijnt ook nog goed te zijn voor de hersenontwikkeling en kinderen schijnen er rustiger van te worden. Ze krijgt trouwens wel een speciale kindervariant.


 
Hoi Inge,

Ik geef het ook aan mijn twee zoontjes en heb het idee dat ze er veel baat bij hebben. Mijn oudste was erg druk, onrustig en snel huilerig. Dat gaat nu veel beter. Ik kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen dat het door Omega 3 komt. Ik heb wel gelezen dat het wordt aangeraden bij onrustige en drukke kinderen.
Overigens gebruik ik Eye-Q, een vloeibare variant met citrussmaak. Dat gaat er beter in bij die kleintjes dan pillen. Ze vragen nu zelf al om een hapje 'spul' voor het toetje! Eye-Q is onder meer verkrijgbaar bij De Tuinen.
 
Terug
Bovenaan