eten en slapen....

A

Anoniem

Guest
hallo,

volgens mij hebben wij hier echt een ander ritme als ieder ander hier hahaha...

`s ochtends tussen 5 en 6 word Yoëll wakker en wil dan echt een papfles, eerder gaat ie niet weer slapen....tegen kwart over acht is ie dan weer wakker en krijgt tegen half tien zijn fruit en een flesje drinken.
Tussen de middag eet ie ongeveer anderhalf plakje brood en tegen 13.00 wil hij een papfles en gaat dan naar bed...
`s middags krijgt ie wat drinken en een koekje en tegen half zes z`n warm eten en een toetje
tegen half negen `s avonds krijgt ie nog een papfles en gaat dan naar bed......

in het begin wou ie bijna niet eten en drinken en nu wil ie dubbel op....en nog steeds is ie geen 10 kilo hahahaha

liefs denise

ik moet zeggen dat ik vind dat hij wel erg veel pap krijgt en dus veel maaltijden

bij elise is het nu zo

half8 -8 uur fles pap

10 uur fruit en sap

12 uur boterham met een bekertje melk

soms 's middags een tussendoortje ligt eraan hoe laat ze wakker is

17.30 warme maaltijd met een toetje

om 7 uur ligt ze weer in bed

idd een hoop pap. Waarom probeer je de pap niet te vervangen door gewone melk en dat langzaam af te bouwen. Lukas krijgt alleen   'sochtends een pap fles

Hoi!

Lucas krijgt bij ons 's avonds zijn papfles, maar op het bureau hebben ze gezegd dat die binnenkort weg moet, maar hij vindt die fles nog zo lekker, dat ik wacht tot hij het zelf aangeeft.

Lucas wordt ook heeeeeeel vroeg wakker. Nu ben ik met een nieuwe schemaatje begonnen.

Als hij wakker wordt, krijgt hij een flesje met 150 cc opvolg melk. (meestal tussen 05.30 en 06.00)

Als hij dan om een uurtje of 7 wakker wordt ben ik sinds dinsdag  begonnen met het geven van een boterhammetje. Hij eet nu een paar stukjes, maar hij moet natuurlijk wennen.

Om 09.30 uur fruit of banaan met yoghurt of almhof kwark

Om 12.00 uur   1 boterham met halfvolle 150 cc  melk

Om 15.00 uur liga of koek

Om 17.30 uur avondeten

En dan om 19.30 zijn papfles met 210cc groeimelk

Ben best wel tevreden, ookal is het nu nog maar 2 dagen dat hij brood krijgt 's ochtends. Voorheen kreeg hij dan een flesje met 210cc groeimelk.

Groetjes!

Cynthia

Hoi!!!

Ik zou de pap 's middags en 's avonds proberen te vervangen door gewone melk of groeimelk ofzoiets.
Maar als ik lees dat 'ie nog geen 10 kg weegt kan 'ie al die pap wel hebben!!!
Hij loopt natuurlijk al best lang en zal alle energie wel nodig hebben dus als de pap favoriet is kun je het vast gewoon blijven geven, al denk ik dat het wel makkelijk is als kindjes wennen aan melk  bij de lunch.

groetjes Daniëlle.

hey thanx voor jullie reacties....

`s ochtends krijgt ie gewoon nog pap haha maar tussen de middag krijgt ie nu melk ipv pap......we gaan dit gewoon ff proberen hoe dat gaat......

en de avond (pap)fles gaan we er nog niet afhalen want hij moet gewoon onder tijd in slaap vallen want anders valt ie echt niet in slaap....dan moeten we echt een hele tijd bij hem staan en als we dan weg lopen krijst ie echt alles aan elkaar......we hebben al twee week achter elkaar geprobeerd om zo weg te gaan na het slaapliedje dan wel....maar hij krijst dan echt nog een half uur door voordat hij gaat slapen......nou ik kan dat gehuil momenteel gewoon ff niet meer horen hoor.....dat gaat al 13,5 maand zow aan helaas.....

ik hoop nog steeds op de dag dat Yoëll ook zonder problemen in slaap kan vallen en zonder al te veel gehuil....

Is toch goed zo!! Ik moet volgende week met Thijs, en weet niet wat hij weegt. Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan