Eten en Smaak

Hey meiden....
Vroeg me af hoe het met jullie gaat qua eten.
Ik ben momenteel zo misselijk dat ik dr maar weinig in krijg. Tis er nog maar 1 keer weer uitgekomen, maar heb wel steeds braakneigingen elke keer nadat ik wat gegeten heb.
Drinken gaat aardig goed, hoewel mn smaak erg veranderd koffiedrinker ben ik nooit geweest maar das ook niet goed dus dat scheelt weer. Was een echte theeleut nou bah dat hoef ik echt niet meer heb al verschillende smaken geprobeerd, maar nee momenteel gaat dat gewoon niet.
Normaal drink ik veelk crystal clear lukt nu wel met regelmaat enige slokjes te drinken maar echt lekker is dit niet meer. Ben vandaag maar ranja gaan proberen en dit gaat goed. Verder yoghi drink lukt ook goed maar met een overgevoeligheid voor koemelk moet ik daar erg voorzichtig mee zijn.
Smaak van eten veranderd ook.
Best raar dat moeder natuur dat gene vies laat smaken terwijl je dat nu zo hard nodig bent.
Ben zeker niet te dik maar er mocht nog wel een kilo of 5 af dus nu ik minder eet door de misselijkheid zal mn lijf wel van mn reserves gebruik maken. Ben namelijk al 2 kilo kwijt.
Khou het nog ff in de gaten anders toch maar contact met de VK want teveel afvallen is ook niet goed.
Beetje lang verhaal geworden, maargoed hoe gaat et bij jullie.,..

ik ben ook al 3 kilo kwijt omdat ik niets binnen krijg ik eet echt alleen als ik er ook echt zin in heb anders komt het er weer uit en blijft het rommelen
ik ben wel weer aan een goede maaltijd toe het enige wat binnenblijft is echt vette hap
en droge koekjes en thee
prik is taboe en koffie 1 kopje en verder smaakt hij niet meer

Ik ben gelukkig niet misselijk ofzo.
Maar even een tip, misschien kun je roosvice multi-vit drinken, dan die je met water moet aanlengen met perzik smaak ofzo is dat. Het is heel gezond en het is altijd het enige dat ik kan drinken als ik ziek ben.
Het is maar goed dat ik wel kan eten, want ik moet echt niet afvallen. Ik was juist blij dat ik er 3 kilo bij heb gekregen in de afgelopen maanden, daar heb ik dan ook erg mijn best voor gedaan. Ik ben erg dun en weeg nu bijna 51 kilo. Een half jaar geleden maar 47.
Het leek me wel slim om wat aan te komen met de kinderwens in mn achterhoofd ;)
Ben verder niet ongezond hoor, maar altijd al dun geweest.

Ja de een is dunner dan de ander... ligt aan je postuur
ik ben ook vrij lang daarom niet dik maar wwoog vorig jaar 80 sinds augustus netjes op 70 en nu dus 68 MOet ook niet veel meer af want ga invallen op de verkeerde plekken... Maargoed alles is nog aardig in proportie. Goed van je dat je aangekomen bent.
Slik mn vit preparaat elke dag en drink wel aardig wat over de hele dag dus vocht krijg ik dan wel binnen, hoewel dat vandaag dus alleen maar ranja en water was en 1 glas yoghi.
Ach met een paar week zijn we door de eerste 3maand heen dus dan zal de misselijkheid vast ook minder worden, althans daar hou ik me nu mnaar aan vast haha.

Ja, is wel lastig dan he... Ik hoop voor je dat de misselijkheid snel over is.
Ik ben niet zo groot, dus dan mag ik ook wat minder wegen, maar ik zou toch blij zijn als ik 55 kilo woog. Misschien dat ik na de zwangerschap wat dikker ben. Mijn zusje iig wel, die heeft er een dikke kont van gekregen!

Ik heb ontzettend veel moeite met vlees, chips en chinees hahaha, allemaal dingen die altijd errug lekker vond. Als ik de prullenbak open doe sta ik erboven te kokhalzen, en dat geldt ook voor de vieze tandenluiers van mijn dochter. Dit is zwangerschap nummer 4 maar zo ziek als deze keer ben ik nog nooit geweest. O ja, en ik vond het altijd heerlijk om mijn dag te beginnen met koffie maar daar moet ik nou echt niet aandenken, dus weer vol op aan de thee. Gelukkig werk ik niet zo veel anders zouden ze het allang in de gaten hebben.

Ja, dat is zo.. ik ben blij dat niemand iets aan mij merkt. Alleen een vriendin had door dat ik geen alcohol dronk op mn verjaardag.. Maar zij mocht het ook wel weten.
Echt lastig als je bijna niks kunt eten. Succes er mee!

Ik heb het vooral met drinken, vind niks echt lekker meer, drink dan maar water om wat binnen te krijgen.
Gister had ik ineens zin in vers geperste sinaasappelsap, ( bij de coop staat zon automatischesinaasappelpersding)
Maar na een halve fles was ik ook daar klaar mee, en dus maar weer aan het water...
Blijven eten helpt mij tegen de misselijkheid, niet dat ik moet overgeven, maar heb wel steeds zon misselijkgevoel.

Terug
Bovenaan